بتن ماشین اصفهان

بعد از تصمیم برای احداث و تاسیس یک کارگاه بلوک زنی شما باید به فکر خرید تجهیزات و مواد اولیه برای کارگاه خود باشید. البته مکانی که انتخاب می ‌کنید باید کاملا ایده آل و مناسب برای این تجهیزات باشد.

به عنوان مثال یک مکان ۱۵۰ الی ۳۵۰ متری حداقل متراژی است که شما برای تولید متوسط رو به پایین نیاز خواهید داشت. بنابراین مطابق با محل مورد نظر خود، و مطابق با حجم تولید خود، نسبت به خرید دستگاه ها و تجهیزات کارگاه بلوک زنی اقدام کنید. تجهیزات بلوک زنی در برندها و مدل های گوناگونی در بازار فروش موجود هستند که برخی از آن ها دارای کیفیت بسیار بالا و برخی دیگر دارای کیفیت متوسط هستند.  

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت بتن ماشین اطلاعاتی کامل درباره انواع دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و دستی کسب کرده و با آگاهی کامل درباره این محصولات، اقدام به خرید نمایید.

توجه داشته باشید که قیمت بلوک زن دستی، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و… بتن ماشین اصفهان مقرون به صرفه و مناسب است.

در صورتی که قصد دارید تجهیزات مورد نظر شما در کارگاه بلوک زنی عمر و دوام بالا داشته باشند در طولانی مدت به تعمیر و تعویض قطعات نیاز پیدا نکنند، بهتر است که تجهیزات درجه یک و عالی را خریداری کنید.

اگر چه که قیمت تجهیزات کارگاه بلوک زنی در نوع درجه یک کمی بیشتر از تجهیزات درجه ۲ و درجه ۳ است، اما پرداخت هزینه های بیشتر برای خرید دستگاه با کیفیت قطعا صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به پرداخت هزینه‌ های کمتر بابت دستگاه بی‌ کیفیت دارد. زیرا شما اگر یک دستگاه بی کیفیت خریداری کنید قطعا در کوتاه مدت مجبور به پرداخت هزینه های اضافی به منظور تعمیر یا تعویض قطعات تجهیزات و دستگاه‌ های خود خواهید بود. 

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه مخلوط کن سیمان و سایر دستگاه ها و تجهیزات موردنیاز خود می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

ما در ادامه مقاله بیشتر به معرفی تجهیزات لازم کارگاه بلوک زنی پرداخته ایم. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه ما را همراهی کنید.

معرفی تجهیزات لازم کارگاه بلوک زنی

ما در مطالب فوق به این مسئله اشاره کرده ایم که اگر شما تجهیزات با کیفیت و درجه دو خریداری کنید در کوتاه مدت مجبور به پرداخت هزینه ‌های اضافی به منظور تعمیر و یا تعویض قطعات این تجهیزات خواهید شد. اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که خرید ابزار آلات و تجهیزات بی کیفیت باعث تولید یک محصول بی کیفیت نیز خواهد شد.

به این صورت که اگر یکی از قطعات و یا دستگاه های شما دچار عیب یا ایراد شوند، قطعا کیفیت محصول تولید شده نیز به شدت پایین خواهد آمد.

بنابراین حتما به هنگام خرید تجهیزات کارگاه بلوک زنی به کیفیت بالای آن ها توجه ویژه داشته باشید. از جمله تجهیزات لازم و ضروری که شما برای تاسیس یک کارگاه بلوک زنی لازم خواهید داشت می توان ترتیب موارد زیر را نام برد:

دستگاه بلوک زنی از جمله اصلی ترین تجهیزات و دستگاه هایی است که شما برای تجهیز یک کارگاه بلوک زنی به آن نیاز خواهید داشت. این دستگاه خود شامل سه مدل دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک است، که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود هستند و قیمت های متفاوتی نیز دارند.

دستگاه بلوک زن دستی ارزان تر از تمام مدل ها و دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک گرانترین این دستگاه ها است.

شما به احتمال زیاد برای جابجا کردن باد و بلوک خود به لیفتراک نیز نیاز دارید. لیفتراک یک دستگاه یا به عبارتی یک ماشین مخصوص است که برای جابجایی و انبار کردن بارها طراحی و تولید شده است. 

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه بلوک زن سیلودار اتوماتیک می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

تجهیزات بلوک زنی چیست

یک کارگاه بلوک زنی بدون داشتن تجهیزات قطعا نمی تواند هیچ گونه فعالیتی داشته باشد، پس با وجود تجهیزات بروز و جدید است که می تواند به کار خود ادامه دهد.

منظور از تجهیزات بلوک زنی وسایل و قطعاتی است که موجب تولید بلوک می شوند. اولین و مهم ترین آن که قبلا هم اشاره کردیم، خرید دستگاه بلوک زنی است. از آنجایی که این دستگاه ها انواع مختلفی دارند، هر کارگاهی با توجه به کار و تعداد بلوک موردنیاز در یک شیفت کاری نمونه ای از آن را باید تهیه کند.

به عنوان مثال اگر کارگاهی دارید که فضای بیشتری برای نگهداری و تولید بلوک دارد، باید دستگاهی را تهیه کنید که تعداد بلوک زیادی را در یک شیفت کاری تهیه کند، اما اگر برای مصارف شخصی و ساخت و ساز خود نیاز به خرید دستگاه بلوک زنی دارید، نمونه ساده و حتی دستی آن نیاز شما را برآورده می کند.

نیاز به نیروی انسانی، میکسر، فرغون، مواد اولیه برای تولید بلوک نیز هر کدام تجهیزاتی هستند که برای تولید بلوک در کارگاه های بلوک زنی نیاز است. کیفیت و مرغوبیت هر کدام از این تجهیزات می توانند در بهبود روند کاری شما تاثیر بگذارند، به گونه ای که هرچه این تجهیزات بروز و جدید تر باشند و کیفیت بالاتری داشته باشد، بلوک تولید شده مرغوب تر است.

بتن ماشین اصفهان یکی از برترین تولید کنندگان دستگاه بلوک زنی، میکسر بتن و… است. اگر نیاز به خرید تجهیزات اصلی بلوک زنی دارید، دستگاه های بتن ماشین اصفهان حرف اول را بین دستگاه های تولید شده در کشور را می زنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت بتن ماشین اصفهان با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

تجهیزات مورد نیاز کارگاه بلوک زنی

قالب های استاندارد برای بلوک زنی یا دستگاه جدول زن نیز از جمله تجهیزات کاملا ضروری هستند، که شما باید حتما آن ها را تهیه کنید و با استفاده از این قالب ها و تعبیه کردن آن ها در دستگاه عمل بلوک زنی را انجام دهید.

یکی دیگر از تجهیزات لازم برای کارگاه بلوک زنی دستگاه بتونیر است، که با عنوان های مختلف از جمله دستگاه خلاطه یا میکسر بتن نیز شناخته می شود. این دستگاه عملیات مخلوط کردن و میکس کردن مواد لازم برای تولید بلوک از جمله پودر سیمان، آب، شن و ماسه را برعهده دارد و در انواع مدل های گوناگون و در ظرفیت های مختلف تولید و به بازار فروش ارائه می شود و شما باید متناسب با حجم کار خود نوع استاندارد و مناسب این دستگاه را انتخاب و خریداری نمایید.

 کارشناسان ما در شرکت بزرگ بتن ماشین آماده ارائه مشاوره های کامل به شما در زمینه خرید تجهیزات لازم و ضروری و استاندارد برای تاسیس کارگاه بلوک زنی هستند. بنابراین شما می توانید از طریق لینک های ارتباطی موجود در این وبسایت با کارشناسان

بتن ماشین تولید کننده دستگاه بلوک زنی

صنعت ماشین سازی یکی از صنایع اصیل و پرکاربرد در ایران است که برای دیگر صنایع، مادر به شمار می‌رود. تولیدات این صنعت به صورت گسترده در ایران و جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این بدان معنی است که تولیدات ایرانی قابلیت رقابت با محصولات خارجی را نیز دارند. کافی است به آن‌ها اعتماد کنیدبتن ماشین یکی دیگر از کارخانه‌هایی است که در صنعت ماشین سازی ایران فعالیت می‌کند. این مجموعه با بیش از ربع قرن تجربه، محصولاتی با کیفیت و معتبر تولید می‌کند که توسط کارخانه‌های بسیاری به کار گرفته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست