بتن ماشین اصفهان

مخلوط‌ کن بتن چیست؟

این سوالی است که در این مقاله به آن می پردازیم. دستگاه مخلوط کن بتن در مجموعه بتن ماشین اصفهان تولید می شود. شما می توانید جهت خرید دستگاه مخلوط کن بتن با شماره تلفن 09132006005 و یا شماره های درج شده در ابتدا و انتهای وب سایت بتن ماشین اصفهان تماس حاصل فرمایید.

هر مخزن حمل  که بتواند در حین انتقال بتن، بچرخد و از طرفی مانع گیرش آن تا محل مصرف نهایی گردد، بتونیر یا دستگاه مخلوط کن بتن نام دارد.

این مخازن بنا به ضرورت می‌توانند بر روی کامیون، تریلی یا هر نوع قوای محرکه مستقر شود. چنانچه تراک میکسر برای انجام تمام عملیات اختلاط استفاده می شود،

این عمل می‌تواند در محل تولید بتن قبل از رفتن به کارگاه یا در محل کارگاه یا حتی در حین مسیر انجام شود.
گاهی نیز از تراک میکسرها برای تکمیل عملیات اختلاط استفاده می شود. در این حالت باید یک کارخانه مرکزی اختلاط بتن، برای انجام اختلاط اولیه مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگامی که از تراک میکسر ها به عنوان انتقال دهنده بتن ساخته شده توسط بتن مرکزی استفاده می‌شود، تراک میکسر ها تنها به عنوان واحد همزن عمل می کند. یکی از این وسایل بسیار همه و کاربردی در عرصه ساختمان‌سازی مخلوط کن بتن یا بتونیر است.

بتونیر وسیله‌ای است که شما در عمل بدون آن امکان استفاده از بتن در پروژه‌های خود را ندارید. اما این که این وسیله اساس کارش چیست و چگونه کار می‌کند موضوعی است که ما در ادامه قصد داریم تا به آن بپردازیم.

بتونیر چیست

دستگاه بتونیر برای هم زدن و مخلوط کردن بتن استفاده می شود. بتن از ترکیب شن، ماسه، سیمان و آب با مقادیر تعیین شده ای تشکیل می شود. این مواد به نسبت های تعیین شده داخل دستگاه بتونیر ریخته می شود و در مدت زمان مشخص با یکدیگر مخلوط می شوند و ترکیبی را ایجاد می کنند تا بتن تشکیل شود.

نکته قابل توجه هنگام استفاده از این دستگاه این است که ترتیب افزودن این مواد برای تشکیل بتن در بتونیر به میزان قابل توجهی در یکنواخت بودن بتن تشکیل شده موثر است. امروزه انواع مختلفی از دستگاه بتونیر وجود دارد که انتخاب از میان آن را مشکل کرده است، شما با تجربه کافی و آشنایی کامل با هر کدام از آن ها می توانید انتخاب درستی داشته باشید.

استفاده از بتونیر در پروژه های ساختمانی فواید زیادی دارد. مهم ترین مزیت استفاده از بتونیر سرعت بخشیدن به کار هنگام ساخت و ساز است. طرز کار با دستگاه بتونیر خیلی راحت است، به گونه ای که هنگامی که دستگاه را روشن می کنید، دیگ آن بلافاصله شروع به حرکت کردن می کند. با بارگیری مواد و مخلوط شدن کامل مواد با یکدیگر به صورت یکنواخت، ماده موردنظر تولید می شود و نیاز به تخلیه مواد است.

بارگیری مواد در این دستگاه به صورت دستی یا باکت هیدرولیکی است و تخلیه مواد تولید شده توسط دیگ به صورت دستی یا به طریق خروجی معکوس است. توجه کنید که هنگام استفاده از این دستگاه با توجه به حجم دیگ مواد بارگیری شوند و از اضافه بار زدن در بتونیر جلوگیری کنید. بهترین این دستگاه را بتن ماشین اصفهان تولید می کند.

دستگاه بتونیر بتن ماشین اصفهان مرغوب ترین و باکیفیت ترین دستگاه بتونیر را تولید و به بازار ارائه می دهد. دستگاه های ما جمع و جور، قابل اعتماد و با حداقل نیازهای نگهداری ساخته شده با مواد و اجزای با کیفیت بالا و طراحی شده برای کار سنگین در طی سالهای طولانی است.

میکسرهای بتنی بتن ماشین اصفهان  به گونه ای طراحی شده اند که تمام نیازهای شما را برآورده کرده و  برای کار بدون وقفه ، کار بدون دردسر و نیاز به حداقل تلاش مشتریان طراحی شده اند و مواد، طرح ها و اجزا  در راستای دستیابی به این هدف تولید شده اند.

در خرید بتونیر چه مشخصاتی اهمیت دارد؟

بتونیر بسته به سایزی که دارد، دارای ظرفیت خاصی است. قیمت همزن بتن نیز به ظرفیت آن وابسته است. این یعنی شما باید متناسب با سطح نیاز خود آن را خریداری کنید. شما در طول یک پروژه ریختن بتن نیاز دارید تا دائم بتن در دسترس داشته باشید و اگر این هدف ممکن نشود، عملا بتونیر شما کاربردی نیست.

معمولا در پروژه‌های معمولی ظرفیت صد و پنجاه لیتر کافی است. نکته دومی که نیاز است به آن دقت کنید اجزای متحرک است.

هدف اصلی بتونیر گردش مداوم مواد است پس باید به روانی اجزای آن در کنار یکدیگر حرکت کنند. اگر گیر در سیستم باشد، چه موتور و چه گردش مخزن، بتونیر شما به سرعت خراب و معیوب خواهد شد. کیفیت موتور بر قیمت بتونیر تأثیر دارد.

جهت استعلام قیمت بتونیر  با شماره 09132006005 و یا شماره های درج شده در ابتدا و انتهای وب سایت بتن ماشین اصفهان تماس حاصل فرمایید. برای خرید و

استعلام قیمت دستگاه مخلوط کن سیمان

 و سایر دستگاه ها و تجهیزات موردنیاز خود می توانید  با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید

سایر محصولات مجموعه بتن ماشین اصفهان :

بلوک زن نیمه اتوماتیک، ساب نواری موزاییک ، بلوک زن میزی، بتونیر، مخلوط کن و مخلوط کن پر کن، مجموعه میز ویبره، پرس موزاییک، پرس موزاییک اتوماتیک، خط تولید کف فرش، دستگاه جدول زن هیدرولیک 2700 2400، بلوک زن هیدرولیک تمام اتوماتیک، بلوک زن هیدرولیک، جدول زن اتوماتیک سیلودار، بلوک زن 5 قالبه مکانیکی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست