بتن ماشین اصفهان

دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک که با نام بلوک زن هیدرولیک نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که برای ساخت بلوک در ابعاد دقیق و تیراژ بالا بکار می‌رود. ویبره قالب دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک برقی و پرس این دستگاه کاربردی هیدرولیکی است، در نهایت محصول بدست آمده از ابعاد یکنواختی برخوردار است.

لازم به ذکر است که راه‌اندازی و استفاده از دستگاه بلوک زن به یک نیروی انسانی متخصص نیازمند است. در دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک از قالب‌هایی متنوعی استفاده می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به ۶ قالبه و ۱۱ قالبه اشاره کرد.

هر کدام از قالب‌های ذکر شده در یک شیفت کاری قادر به تولید چیزی حدود ۴۰۰۰ الی ۴۵۰۰ بلوک هستند. با توجه به مصرف بالای بلوک‌ سیمانی در پروژه‌های عمرانی، تهیه دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک می‌تواند نقش مهمی در کاهش هزینه‌های پروژه‌ها ایفا کند. به همین منظور، بتن ماشین اصفهان با ارائه برترین دستگاه‌‌ها و ماشین آلات صنعتی از طریق یک فروشگاه‌ اینترنتی امن و معتبر، در نظر دارد فرایند انتخاب و سرمایه گذاری بر روی این دستگاه‌های تخصصی را تسهیل بخشد.

با توجه به این که قیمت دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود، برای استعلام قیمت با کارشناسان فروش بتن ماشین اصفهان تماس حاصل فرمایید.

بتن ماشین اصفهان

عوامل موثر بر قیمت قیمت دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

همانند دیگر دستگاه‌های صنعتی، عوامل مختلفی بر قیمت‌گذاری دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک تأثیر می‌گذارند. تعداد قالب، تعداد موتور، برخورداری از باکت، مواد بکار رفته در بدنه دستگاه، عوامل موثر بر قیمت دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک هستند.

قطعات مصرفی، ضخامت بدنه، نوع فرمان، پمپ، جنس اتصالات و قابلیت تغییر ضخامت بلوک‌ها از دیگر عوامل تأثیر گذار بر قیمت نهایی دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک به شمار می‌روند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع دستگاه بلوک زن و دیگر دستگاه‌های صنعتی پرکابرد با تیم مشاور بتن ماشین اصفهان تماس حاصل فرمایید. قیمت دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک، قیمت بلوک زن دستی، قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه و… بتن ماشین مناسب است. با بتن ماشین دستگاه مدنظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

استعلام قیمت دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک در بتن ماشین

بلوک‌های تولید شده توسط دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک شامل بلوک‌های سقفی، تیغه‌ای و دیواری می‌شود. با توجه به مصرف بالای بلوک‌های سیمانی در پروژه‌های عمرانی، تهیه دستگاه‌ای بلوک زن می‌تواند اقدامی اقتصادی طلقی شود. برای استعلام قیمت دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک در بتن ماشین تنها کافی است وارد وب‌سایت رسمی شرکت شده و با مراجعه به قسمت تماس با ما از آخرین قیمت‌های انواع ماشین آلات صنعتی موجود در این فروشگاه اینترنتی اطلاعات کسب کنید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کارکرد و قیمت انواع بلوک زن اعم از بلوک زن سیلودار اتوماتیک و … با بتن ماشین همراه شوید.

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست