بتن ماشین اصفهان

در بین انواع دستگاه بلوک زنی که در بازار فروش موجود هستند، دستگاه بلوک زنی اتوماتیک دارای قیمت بیشتر و قدرت موتوری بالاتری نسبت به دیگر دستگاه ها است. این دستگاه نه تنها قیمت بالاتری دارد، بلکه راندمان کاری بیشتری نیز داشته و در طول یک شیفت کاری قادر به تولید تیراژ بسیار بالایی بلوک خواهد بود.

بنابراین این دستگاه کاملا ایده آل و کاربردی برای کارخانه ها و کارگاه های بزرگ تولید بلوک در حجم بالا است. علاوه بر آن دقت این دستگاه در تولید بلوک نیز بسیار بالا بوده و محصولات تولید شده به وسیله آن دارای کیفیت بسیار بالا و غیر قابل قیاس با انواع دستگاه های بلوک زن دستی و نیمه اتوماتیک هستند.

در بین انواع دستگاه های بلوک زن اتوماتیک موجود در بازار، می توان انواع دستگاه های خارجی و دستگاه های تولید داخل را مشاهده کرد که هر کدام بسته به کیفیت و برند خود دارای قیمت گذاری های متفاوت هستند.

به عنوان مثال برندهای معتبر که از متریال و مواد اولیه درجه یک و با کیفیت و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی استفاده می کنند، قطعا کیفیت و کارایی بیشتری داشته و از لحاظ قیمت گذاری نیز به مراتب بالاتر هستند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات کامل درباره نحوه کار دستگاه بلوک زنی به سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

ما ادامه این مقاله از سری مقالات وب سایت تخصصی بتن ماشین در مورد قیمت دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک خارجی و ویژگی ها و خصوصیات این دستگاه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت بتن ماشین اطلاعاتی کامل درباره انواع دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک، اتوماتیک، دستی، بلوک زن هیدرولیک و… کسب کرده و با آگاهی کامل درباره این محصولات، اقدام به خرید نمایید.

بتن ماشین اصفهان

قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک خارجی

قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک خارجی نسبت به دستگاه های نیمه اتوماتیک و دستی بسیار بیشتر است. اما این دستگاه خود نیز شامل چند دسته بندی مختلف است که هر کدام از دسته بندی های آن دارای قیمت های منحصر به فرد خود هستند. به عنوان مثال دستگاه بلوک زن اتوماتیک شامل:

  • دستگاه های ۶ قالبه
  • دستگاه های ۸ قالبه
  • و دستگاه های ۱۱ قالبه هستند.

هر چقدر که تعداد قالب های دستگاه بلوک زن اتوماتیک بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

دسته بندی دیگر دستگاه های بلوک زن اتوماتیک شامل دستگاه های سیلو دار است که شامل:

دستگاه های سیلو دار ۱۲ قالبه و دستگاه های سیلو دار ۲۲ قالبه هستند. قیمت دستگاه های بلوک زن اتوماتیک سیلودار نسبت به دستگاه های معمولی ذکر شده بالاتر است. این افزایش قیمت نیز به دلیل افزایش حجم تولید بلوک توسط این دستگاه ها و قدرت موتوری بالاتر این دستگاه ها است.

قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک در وبسایت فروشگاهی بتن ماشین به صورت کاملا به روز و آنلاین برای شما درج شده است و شما می ‌توانید هر کدام از دسته بندی های مختلف را به همراه مشخصات و قیمت آن در این وب سایت فروشگاهی مشاهده کنید.

تمام دستگاه های ذکر شده  که در دسته بندی دستگاه بلوک زنی اتوماتیک جای دارند دارای بدنه ای کاملا مقاوم و الکتروموتور قدرتمند هستند. این دستگاه ها قابلیت تعویض قالب، قابلیت نصب سیلو و قابلیت تولید انواع مختلف بلوک های سقفی و دیواری و تزئینی را دارند.

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه بلوک زن سیلودار اتوماتیک می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

از طرفی به دلیل کنترل آسان دستگاه، برای تولید بلوک نیازی به اپراتور تخصصی ندارند و همین مسئله می ‌تواند صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه تولید کننده از لحاظ استخدام نیروی انسانی داشته باشد. هر کدام از دستگاه های ذکر شده بر اساس نوع و مدل خود، قابلیت تولید حجم مشخصی از بلوک را دارند.

به عنوان مثال نوع پیشرفته این دستگاه ظرفیت و قابلیت تولید ۱۴۰۰۰ بلوک را در یک شیفت کاری را هم دارد. همین مسئله می ‌تواند راندمان کاری یک کارگاه بزرگ تولید کننده بلوک را افزایش داده و نیاز بازار به بلوک را به صورت کامل اشباع کند.

شما می توانید برای استعلام قیمت هر کدام از بلوک زن هیدرولیک تمام اتوماتیک خارجی از طریق این وب سایت فروشگاهی اقدام نمایید. همچنین انواع مختلف این دستگاه ها با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب در این وبسایت در معرض فروش قرار داده شده اند. شما می توانید با خرید مستقیم و بدون واسطه از بتن ماشین از هر دو فاکتور کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب برخوردار شوید.

از طرفی کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید دستگاه بلوک زن هستند. شما می توانید تمامی سوالات خود را از کارشناسان ما پرسیده و سپس در نهایت اقدام به خرید دستگاه مورد نیاز و متناسب با حجم تولید و کارگاه خود نمایید

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست