بتن ماشین اصفهان

بتونیر یا میکسر بتن به دستگاهی گفته می‌شود که برای میکس و یکدست کردن سیمان، ماسه، شن و آب به منظور تولید بتن و دیگر ملات‌های مصرفی در پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بتونیرها براساس میزان مصرف بتن، در سایزها و ابعاد بسیار متنوعی تولید می‌شوند. بتونیرهای بزرگ صنعتی، بتونیرهای قابل حمل، بتونیرهای مخصوص پروژه‌های کوچک، بتونیرهای کامیونی و موارد دیگر از جمله بتونیرهای پرمصرف در ایران به شمار می‌روند.

بتونیر 250 لیتری یا خلاطه ۲۵۰ لیتری از پرکابردترین و محبوب‌ترین تجهیزات مورد استفاده در ساخت بتن و ملات در کارگاه‌های ساختمانی است که در بازار ماشین آلات صنعتی طرفداران خاص خود را دارد.
از مزایای بتونیر ۲۵۰ لیتری می‌توان به ارائه حجم مناسب بتن در سریع‌ترین زمان ممکن و برخورداری از قیمت‌های مقرون به صرفه و کاملاً اقتصادی اشاره کرد.

وب‌سایت بتن ماشین اصفهان به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع ماشین آلات و دستگاه‌های صنعتی، این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که با آخرین تکنولوژی‌های بکار رفته در این تجهیزات تخصصی اطلاعات کسب کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان همین امروز با تیم فروش ماشین بتن اصفهان تماس حاصل فرمایید.

بتن ماشین اصفهان

بتونیر 250 لیتری

بتونیر 250 لیتری یکی از رایج‌ترین میکسرهای مورد استفاده در پروژه‌های عمرانی است. این نوع بتونیر به دلیل برخورداری از چرخ و در پی آن قابلیت جابه‌جایی می‌تواند نقش مهمی در کاهش هزینه‌های کلی پروژه ایفا کند.

لازم به ذکر است که بتونیر ۲۰ لیتری جز بتونیر‌های با قدرت و در عین حال سبک وزن است. این بتونیر حرفه‌ای از هزینه نصب و راه‌اندازی بسیار پایینی برخوردار است و برای پروژه‌های ساخت و ساز در ابعاد کوچک، پروژه‌هایی نظیر تعمیر و ساخت ساختمان‌های مسکونی، تهیه می‌گردد.

از دیگر موارد استفاده از بتونیر ۲۵۰ لیتری می‌توان به قابلیت استفاده در آزمایشگاه‌های صنعتی، مخلوط کردن بتن و دیگر ملات‌های مصرفی در کارگاه‌های ساختمان سازی، ترکیب و مخلوط کردن مواد تولید بلوک، مخلوط کردن انواع پودرهای سخت صنعتی مورد استفاده در کفپوش‌های صنعتی، بتن ریزی در مجتمع‌های مسکونی، فرودگاه‌ها، پارکینگ‌ها و مکان‌های دیگر اشاره کرد. 

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه مخلوط کن سیمان و سایر دستگاه ها و تجهیزات موردنیاز خود می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

مشخصات میکسر بتن 250 لیتری

اجزای سازنده میکسر بتن ۲۵۰ لیتری شامل دهانه مخزن، سیستم گردش دیگ، موتور، چرخ، اهرم تخلیه، شاسی و اهرم بکسل می‌شود. میکسر بتن 250 لیتری از طریق موتور احتراقی با سوخت فسیلی، گازوئیل یا بنزین، و الکتروموتور سه فاز یا تک فزر کار می‌کند.

قدرت گردش دیگ یا درام میکسر بتن ۲۵۰ لیتری ۱۵ دور در یک دقیقه است. از دیگر مشخصات این میکسر پرکاربرد می‌توان به مکانیزم تخلیه بتن وسیله یک فرمان گیربکسی، ظرفیت مفید بارگیری ۱۵۰ لیتری، جابه‌جایی ساده از طریق دو یا چهار چرخ پیکانی، تنوع موتور برقی یا دیزلی و بنزینی، مکانیزم بارگیری بتن و ملات به صورت دستی، قدرت موتور گرداننده 3- تا 5+ و مکانیزم گردش دنده زیر دنده کمر اشاره کرد.
با توجه به این که بتونیر ۲۵۰ لیتری در گروه میکسرهای کوچک قرار می‌گیرد، برای انجام عملیات تخلیه دیگ نیازی به توان ماشین وجود ندارد و یک نیروی انسانی نه چندان متخصص می‌توان این کار را با موفقیت به اتمام برساند.

بتونیر ۲۵۰ لیتری به یک فرمان گیربکسی تجهیز شده است که منجر به افزایش عمر این دستگاه حرفه‌ای می‌شود و به مرور زمان از آسیب جدی به بتونیر جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های فرمان گیربکسی می‌توان به عملکرد روان و نرم اشاره کرد.

دنده بتونیر 250 لیتری با برخورداری از سیستم انتقال قدرت پیشرفته توانسته است راندمان بالایی را از خود نشان دهد.

سیستم دنده بکار رفته در بتونیر ۲۵۰ لیتری سیستم دنده زیر است که توانایی گردش دیگ‌های سنگین را دارد و صدای بسیار ناچیزی تولید می‌کند. چرخ دنده بکار رفته در بتونیر ۲۵۰ لیتری موجود در فروشگاه اینترنتی بتن ماشین اصفهان به راحتی نصب می‌شود و در صورت بروز هر گونه مشکل، شکستگی و خرابی به سادگی تعویض می‌شود.

لازم به ذکر است که یکی از مهمترین دلایل خرابی بتونیرها سایش یا خرد شدن دندانه‌های چرخ دنده در مرور زمان است، در نتیجه کیفیت دنده‌ها یکی از مهمترین عواملی است که باید در هنگام خرید بتونیر مورد توجه قرار گیرد.

دیگ یا درام به عنوان وجه تمایز تمامی بتونیرها شناخته می‌شود. ضخامت بدنه دیگ و جوش‌های اتصال مهمترین عواملی هستند که به هنگام تهیه بتونیر ۲۵۰ لیتری باید بررسی شوند.
با توجه به این که سوراخ شدن دیگ بتونیرها اصلی‌ترین مورد خرابی در این دستگاه‌های کاربردی شناخته می‌شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید از ضخامت دیگ و کیفیت مواد اولیه اطمینان حاصل فرمایید.

با خرید از سایت بتن ماشین خیالتان از بابت کیفیت کالای خریداری شده مطمئن باشد.

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست