بتن ماشین اصفهان

بلوک قطعه ای ساختمانی است که از مصالح مختلف از قبیل ماسه، شن و ماسه تولید می شود و به صورت پیش صاحته تولید می شود. بلوک ها انواع گوناگونی دارند که بر حسب کاربردهای متنوعشان تولید خواهند شد. با استفاده از بلوک ها می توانید از مزایای بی شمار آن نیز بهره مند شوید. از جمله این مزایا بالا بردن سرعت انجام پروژه ساختمانی و کاهش مواد اولیه استفاده شده در آن است. تمامی این مزایا موجب شده که روش و دستگاه بلوک زنی اهمیت بالایی پیدا کند. شرکت های بسیاری وجود دارند که دستگاه های بولک زنی تولید می کنند، ولی تمامی این شرکت ها کیفیت دستگاه هایشان را تضمین نمی کنند.

بتن ماشین اصفهان به کمک متخصصان ماهر و با تجربه اش و دستگاه های پیشرفته و به روزش دستگاه هایی با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تولید و عرضه می کند. در این محتوا قصد داریم به طور کامل به معرفی مراحل ساخت میکسر بلوک زنی بپردازیم. از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این متن همراهی نمایید.

مراحل ساخت میکسر بلوک زنی

با وجود این که دستگاه های میکسر بلوک زنی توسط شرکت های به نامی مانند بتن ماشین اصفهان طراحی و تولید می شود، برخی از افراد تمایل دارند که جهت کاهش هزینه ها این دستگاه را بسازند. در توضیح این نکته باید بگوییم که امکان ساخت این دستگاه بدون ماشین های تخصصی و نظارت طراحان و مهندسان وجود ندارد. ساخت این دستگاه بسیار تخصصی است و باید تنها در شرکت ها تولید شود.

 

مراحل ساخت میکسر بلوک زنی شامل طراحی، اندازه گیری دقیق، برش، جوش و … می شود. مهمترین مرحله ساخت دستگاه بلوک زنی قالب زنی آن است. به طور معمول قالب این دستگاه با طراحی و اندازه گیری های دقیق و جوش خوردن قطعات آهن امکان پذیر می شود.

مهمترین مرحله در این قسمت اندازه گیری دقیق است. در واقع در صورتی که اندازه گیری شما با دقت پایینی انجام شود، نمی توانید انتظار نتیجه خوبی را داشته باشید. روش های مختلفی برای طراحی و ساخت دستگاه میکسر بلوک زنی وجود دارد، ولی برای این که دستگاهی با ظرافت و کیفیت بالایی داشته باشید بهتر است که نمونه آماده آن را بخرید. مراحل ساخت این دستگاه برای افراد مبتدی بسیار سخت و پیچیده خواهد بود. دستگاه های ساخته شده توسط بتن ماشین بر اساس طراحی های استاندارد تولید می شود.

خرید انواع دستگاه بلوک زنی از بتن ماشین

متخصصان و طراحان این مجموعه طبق استانداردهای جهانی دستگاه بلوک زنی را طراحی می کنند. پس از آن ساخت این دستگاه با ماشین های پیشرفته زیر نظر مهندسان انجام می شود. گارانتی این مجموعه ضامن کیفیت بالای این دستگاه است.

این شرکت معتبر انواع مختلف دستگاه بلوک زنی از جمله موارد زیر را تولید می کند:

علاوه بر آن بتن ماشین دستگاه موزاییک سازی، جدول زن، سنگفرش و دستگاه ساب موزاییک تولید می کند.

در صورتی که تمایل دارید در خصوص نحوه کار این دستگاه به اطلاعات جامع تری دست یابید، می توانید با شماره های ثبت شده در سایت بتن ماشین تماس حاصل نمایید. کارشناسان این مجموعه در روزها و ساعات اداری پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند. بسیاری از افراد تصور می کنند که با خرید دستگاه میکسر بلوک زنی دسته دوم در هزینه هایشان صرفه جویی خواهند کرد، ولی به این نکته دقت نمی کنند که میزان استهلاک چنین دستگاه هایی بسیار بالا است. چرا که دستگاه های میکسر در تماس با مصالح مختلف از قبیل شن، ماسه و … هستند.

به همین خاطر عمر استفاده دستگاه های میکسر دسته دوم بسیار پایین است. علاوه بر آن چنین دستگاه هایی به تعمیرات و نگهداری های پیچیده و پر هزینه ای نیاز دارند. با توجه به تمامی این موارد می توان ادعا کرد که خرید دستگاه میکسر بلوک زنی نه تنها به صرفه است، بلکه هزینه های بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

کلام آخر

نحوه ساخت میکسر بلوک زنی شاید در نوشته های راحت باشد، ولی در عمل بسیار سخت و پیچیده است، چرا که اندازه گیری، طراحی و ساخت آن به مهارت و ماشین های پیشرفته نیاز دارد. بتن ماشین با به کار گیری پیشرفته ترین دستگاه ها و با تجربه ترین مهندسان دستگاه های مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می کنند. برای اطلاع از قیمت و دستگاه های مورد نیازتان می توانید با کارشناس های این مجموعه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست