بتن ماشین اصفهان

برخی افراد تصور می‌ کنند که قیمت میکسر دیزلی باید با انواع مختلف میکسر دیگر از جمله میکسر برقی و بنزینی برابر باشد. اما در واقع این تصور اشتباه است و قیمت میکسر دیزلی نسبت به دو نوع ذکر شده کمی بالاتر است.

بالاتر بودن قیمت میکسر دیزلی دلایل متعددی دارد که یکی از دلایل آن بزرگتر بودن و قوی تر بودن شاسی و موتور این میکسر است. در واقع میکسر های دیزلی نسبت به میکسر های برقی و بنزینی دارای بازدهی و راندمان کاری بالاتری هستند و از لحاظ وزن نیز سنگین تر و قوی تر هستند.
به همین دلیل نیز باید شاسی و اتاق بزرگ تر و قوی تری هم داشته باشند که بتواند وزن این نوع میکسر را تحمل کند. از طرفی قوی تر بودن موتور آن نیز باعث بالاتر رفتن قیمت این نوع میکسر می شود.

اگر قصد استعلام قیمت میکسر دیزلی در اصفهان را دارید می توانید از طریق این وب سایت فروشگاهی اقدام نموده و نوع درجه یک و عالی این محصول را با قیمت تولیدی خریداری کنید. برای خرید و استعلام قیمت دستگاه مخلوط کن سیمان و سایر دستگاه ها و تجهیزات موردنیاز خود می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

بتن ماشین اصفهان

میکسر دیزلی در اصفهان

شاید از خود بپرسید که تفاوت عملکرد میکسر دیزلی با انواع میکسر دیگر در چه چیزی است؟ در واقع بتن ریزی در مناطقی که دسترسی به برق ندارند یا اینکه نیاز به یک دستگاه بسیار قوی برای کار طولانی مدت و پر قدرت داشته باشند، به وسیله میکسر دیزلی انجام می شود. از جمله دیگر مزایای استفاده از میکسر دیزلی ارائه شده در اصفهان که جزو میکسر های بسیار باکیفیت و با راندمان کاری بالا هستند می ‌توان موارد متعددی از جمله نکات زیر را نیز برشمرد:
اولین مزیت استفاده از این نوع میکسر عدم استفاده از برق است. در بسیاری از مناطق که دسترسی به برق امکان پذیر نیست این نوع میکسر گزینه بسیار عالی برای کار کردن به شمار می آید.

همچنین استفاده از میکسر دیزلی باعث ایمنی بسیار عالی و عدم وجود خطر برق گرفتگی برای اپراتور خواهد بود.
یکی دیگر از مزایای میکسر دیزلی قدرت موتور بسیار بالای آن است. موتور پر قدرت میکسر دیزلی می تواند به راحتی دیگ بارگیری شده و سنگین را بدون کوچکترین اشکال بچرخاند.
یکی دیگر از مزیت های استفاده از میکسر بتنی دیزلی مقرون به صرفه بودن آن است. در واقع این نوع میکسر نسبت به انواع مختلف بنزینی و برقی دارای صرفه اقتصادی بسیار بالاتری از لحاظ مصرف سوخت بوده و علاوه بر مصرف سوخت کمتر، آلودگی کمتری نیز نسبت به انواع موتورهای بنزینی تولید می کند.

همین مسئله هم باعث سازگاری بیشتر آن ها با محیط زیست می شود.
از جمله مهمترین و قابل توجه ترین مزیت های میکسر دیزلی هزینه های تعمیر و نگهداری این نوع میکسرها است. در واقع موتورهای دیزلی در مقایسه با انواع مختلف موتورهای بنزینی طول عمر طولانی تری دارند و نیاز کمتری نیز به تعمیر و یا تعویض قطعات پیدا خواهند کرد.

بتن ماشین عرضه انواع میکسر دیزلی در اصفهان

شرکت بزرگ بتن ماشین به عنوان یکی از عرضه کنندگان میکسر های بتنی، عرضه انواع میکسر دیزلی در اصفهان را به صورت غیر حضوری و اینترنتی در دستور کار خود قرار داده است. انواع مختلف میکسر دیزلی در اصفهان در ظرفیت های مختلف به خصوص در ظرفیت ۲۵۰ لیتری با موتورهای ۵ الی ۸ اسب بخار در برند عالی و با کیفیت تضمینی با قیمت کاملا مناسب برای مشتری عرضه شده اند. همزن داخل دیگ میکسر دیزلی ارائه شده در بتن ماشین نیز از نوع ضد سایش و کربن دار است.
این همزن به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر سایش و اصطکاک دارد، طول و دوام بسیار زیادی داشته و همین مسئله در کیفیت عالی آن تاثیر گذار است. اگر شما قصد خرید میکسر دیزلی با ارزان ترین قیمت و عالی ترین کیفیت ممکن را دارید می توانید از طریق وب سایت فروشگاهی بتن ماشین اقدام نمایید. این وبسایت بزرگ به دلیل کوتاه کردن دست واسطه ها از خرید و فروش این دستگاه، آن را با قیمت بسیار عالی و مناسب برای مشتری ارائه نموده است.
شما می توانید از مشاوره های ارزشمند کارشناسان فروش ما نیز در زمینه خرید انواع مختلف میکسر بتن دیزلی برخوردار شوید و در نهایت مناسب ترین گزینه را از لحاظ کیفیت و کارایی و همچنین از لحاظ قیمت انتخاب نموده و خرید خود را به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه اضافی انجام بدهید.

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست