بتن ماشین اصفهان

بتونیر یا میکسر بتن یکی از ماشین آلات مخصوص پروژه های عمرانی است که به منظور تولید بتن و دیگر مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

بتونیر ساختمانی در انواع مختلفی تولید می شود که از مهمترین آن ها می توان به بتونیر دنده کمر و بتونیر دنده زیر اشاره کرد.

این دستگاه پرکاربرد با حجم تانک ۱۲۰ الی ۱۰۰۰ لیتر تولید می شود و در بازار عرضه می گردد. لازم به ذکر است که حجم تانک بتونیر براساس مقیاس پروژه عمرانی تعیین می گردد و هر کدام از آن ها ویژگی ها مشخصات منحصر به فرد خود را دارند.


به عنوان مثال، بتونیر ۱۴۰ لیتری با برخورداری از دوچرخ فرغونی به منظور انجام آزمایش تهیه می شود. بتونیر ۷۵۰ لیتری برقی و دیزلی دارای ۴ چرخ هستند و بارگیری دیگ یا درام آن ها توسط یک باکت هیدرولیکی انجام می پذیرد.

بتونیر ۱۰۰۰ لیتری برقی و دیزلی که از بتونیرهای بزرگ به شمار می روند برای ساخت ملات و بتن استفاده می شوند. بتونیرها بر اساس عوامل مختلفی قیمت گذاری می شوند.

به عنوان مثال، عواملی نظیر، حجم دیگ، نوع موتور و نوع سوخت موتور، برند و کشور تولید کننده بتونیر در تعیین قیمت بتونیر ۴۰۰ لیتری تأثیر مستقیم می گذارند.
برای استعلام قیمت بتونیر ۴۰۰ لیتری موجود در فروشگاه بتن ماشین اصفهان، همین امروز با تیم فروش ما تماس حاصل فرمایید.

بتن ماشین اصفهان

بتونیر 400 لیتری

بتونیر ۴۰۰ لیتری به دلیل حجم کاربردی دیگ و دیگر مشخصات منحصر به فرد، به عنوان یکی از رایج ترین بتونیرها شناخته می شود. از کاربردهای این بتونیر حرفه ای می توان به فعالیت در عملیات بتن ریزی و ملات سازی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که بتونیر ۴۰۰ لیتری برای کارگاه های کوچک تا متوسط ساختمان سازی پیشنهاد می شود. با توجه به اینکه ساخت بتن و ملات در محل ساخت پروژه منجر به کاهش هزینه هایی نظیر نیروی کار و هزینه حمل بار می شود، تهیه بتونیر ۴۰۰ لیتری توجیه اقتصادی دارد و منطقی است.
از دیگر مزایای استفاده از بتونیر ۴۰۰ لیتری می توان به قابلیت استفاده در کارگاه های بلوک زنی اشاره کرد.

تخلیه بار در این نوع بتونیرها از طریق فرمان گیربکسی و فرمان معمولی صورت می گیرد و ورق دیگ از ضخامت ۳ میلی متری برخوردار است. بتونیر ۴۰۰ لیتری مانند تمامی بتونیرها برای گردش دیگ به یک مولد نیاز دارد که بر اساس شرایط کلی کارگاه و میزان دسترسی به برق تهیه می شود.

توان مورد نیاز در بتونیر ۴۰۰ لیتری دارای الکتروموتور تک فاز و سه فاز ۳ اسب بخار موتورهایی که با بنزین و یا گازوئیل کار می کنند نیز ۸ اسب بخار است.
سیستم گردش دیگ بتونیر 400 لیتری در دو نوع دنده کمر و دنده زیر طراحی می شود.

در بتونیر ۴۰۰ لیتری دنده کمر گردش مخزن به دور دیگ است. در بتونیر ۴۰۰ لیتری دنده زیر اما دنده در قسمت انتهای دیگ تهبیه می شود و گردش دیگ از طریق انتقال نیرو از گیربکس به دنده های چرخ دنده است.

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه مخلوط کن سیمان و سایر دستگاه ها و تجهیزات موردنیاز خود می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

مشخصات میکسر بتن 400 لیتری

بتونیر ۴۰۰ لیتری در ظرفیت بسیار کم و با موتور بنزینی، الکتروموتور برقی و یا دیزلی تک فاز و سه فاز تولید می شود. حجم مفید بتونیر ۴۰۰ لیتری ۳۵۰ لیتر است و در دو نوع گیربکس دار و ساده و چهار چرخ و دو چرخ در بازار به فروش می رسد. بتونیر ۴۰۰ لیتری از رایج ترین میسکرهای بتن در ایران است که در پروژه های ساختمان سازی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، بتونیر ۴۰۰ لیتری در دو نوع دنده زیر و دنده کمر تولید می شود. بتونیر ۴۰۰ لیتری دنده زیر نسبت به بتونیر ۴۰۰ لیتری دنده کمر نرم تر کار می کند و آلودگی صوتی بسیار کمتری را تولید می کند.
بتونیر ۴۰۰ لیتری دنده زیر طول عمر بسیار بالایی دارد اما ویژگی های یاد شده باعث افزایش قیمت این بتونیر حرفه ای شده است. بتونیر ۴۰۰ لیتری پیمانه دار دارای دیگ چرخان است که می تواند ۳۶۰ درجه حول محور عمود بر فرمان چرخش کند.

از دیگر ویژگی های این بتونیر کاربردی می توان به قدرت موتور ۱ اسب بخار، سیستم سه فاز یا تک فاز و سرعت گردش دیگ ۱۳ الی ۱۷ دور در یک دقیقه اشاره کرد.

از مزایای بتونیر ۴۰۰ لیتری می توان به تولید ملات یک دست و یکنواخت اشاره کرد. علاوه بر این، چرخ پیاپی دیگ منجر به بهتر مخلوط شدن ملات شده و از خشک شدن آن جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است که جابه جایی بتونیر ۴۰۰ لیتری توسط چرخ، مالبند و باکت هیدرولیکی انجام می پذیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رایج ترین بتونیرهای موجود در فروشگاه اینترنتی بتن ماشین اصفهان و دریافت مشاوره رایگان با متخصصان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست