بتن ماشین اصفهان

اصولاً ماشین آلاتی که در کارگاه مورد استفاده قرار می گیرنند عبارتند از:

ماشین آلات سنگین: مانند لودر، بلدوزر، گریدر، اسکریپر – غلتک، غلتک های استاتیکی و دینامیکی، بیل مکانیکی.
ماشین آلات نیمه سنگین: مانندکمپرسی، آبپاش، جرثقیل کامیونی، تراک میکسر، پمپ بتون فینشر.
ماشین آلات سبک: مانند لندرور، پیکان و غیره
سایر ماشین آلات کارگاهی (ماشینهای متفرقه(: مانند ویبراتور – دستگاه بتون بتونیر – موتور جوش – تسمه نقاله – سنگین شکن – مخلوط کن سیمان – ماسه شور و شن شور – ماسه ساز و غیره.

بتن ماشین اصفهان

بلدوزر یا تراکتور

 

اصولاً تراکتور وسیله ای است برای هل دادن و کشیدن اسکریپرها – واگنها – غلتکها. اگر به ابتدای این وسیله یک تیغه نسبتاً بزگ هم برای حمل مواد وصل شود و این تیغه ثابت باشد ماشین حاصله بلدوزر نامیده می شود. یک تیغه متحرک باشد به آن آنگلدوزر گویند.

در انگلدوزر، زاویه چرخش در صفحه قائم حدود ۳۰ الی ۴۰ درجه است. همچنین به بلدوزر چرخ لاستیکی مفصل دار و کمرشکن نیز گویند که این مفصل باعث زیاد شدن قدرت مانور ماشین می شود.
موارد استفاده از بلدوزر، زاویه چرخش در صفحه قائم حدود ۳۰ الی ۴۰ درجه است. همچنین به بلدوزر چرخ لاستیکی مفصل دار کمرشکن نیز می گویند که این مفصل باعث زیاد شدن قدرت مانور ماشین می شود.

تراکتور از مهمترین ماشین آلات راهسازی و ساختمان سازی است که دارای کاربردهای متعددی است هدف اولیه تراکتور به جلو راندن و یا کشیدن اقسام بارها میباشد. بر روی تراکتور انواع لوازم مکانیکی را میتوان نصب کرد لوازمی ازقبیل : بیل های مکانیکی ریپرها تیغه های بولدوزر دکل های لوله گذار جانبی کج بیل ها نهرکن ها وغیره به علاوه از تراکتور استفاده های دیگری هم میکنند نظیر کشیدن اسکریپر واگن و غیره.

تراکتورها از موتورهای دیزل که معمولا توربو شارژ هستند نیرو میگیرند و در انواع استاندارد و دنده اتوماتیک موجود هستند همچنین کنترل آنها به صورت کنترل هیدورلیک و دنده اتوماتیک است تراکتورها بر دو نوع کلی چرخ زنجیری وچرخ لاستیکی میباشند.

جهت استعلام قیمت بتونیر یا مخلوط کن بتن با شماره 09132006005 و یا شماره های درج شده در ابتدا و انتهای وب سایت بتن ماشین اصفهان تماس حاصل فرمایید.

بتن ماشین اصفهان سازنده انواع  دستگاه های بلوک زن میزی ، بلوک زن نیمه اتوماتیک ، ساب نواری موزاییک ، دستگاه جدول زن ، میز ویبره و بتونیر .

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست