بتن ماشین اصفهان

دلایل اصلی خرابی میکسرهای بتن چیست؟ میکسرهای بتن یا مخلوط کن بتن ، به عنوان یکی از تجهیزات اصلی در فرآیند بتن ریزی، توجه به عمر و نحوه نگهداری این تجهیز صنعتی مهم به نظر می رسد.

بتن ماشین اصفهان به عنوان یک مرکز تخصصی در رابطه با تامین و تعمیرات بتونیر و سایر تجهیزات صنعتی توانسته است با اتکا به دانش فنی و گذشته ای پربار در این زمینه، راهکار های مفید و کاربردی را در زمینه تولید انواع تجهیز صنعتی به چرخه تولید کشور داشته باشد.

بتن ماشین اصفهان

به طور معمول عمر میکسرهای بتن یا مخلوط کن بتن به مدت زمان استفاده و میزان کاربری که به واسطه آن ها انجام می شود، بستگی دارد.

میزان گرد و خاک موجود در فضای انجام کار
نوع دانه بندی بتن و حجم پروژه
ساعت کارکرد دستگاه

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه مخلوط کن سیمان و سایر دستگاه ها و تجهیزات موردنیاز خود می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

رویکرد پیشگیری از خرابی ها در کار با مخلوط کن بتن یا بتونیر

اگر در کار با میکسر بتن یا مخلوط کن بتن ، نگاه شما همراه با پیشگیری از خرابی ها باشد، به طور یقین می توانید به مدت بسیار طولانی همراه با کیفیت بسیار بالایی از دستگاه تولید بتن خود استفاده کنید. از این رو می‌ توان همراه با پیش بینی خرابی های احتمالی در آینده مسیر تعمیرات دستگاه را در جریان درست قرار داد. در این زمینه می توان عمده خرابی ها در میکسر بتن را به قرار زیر دسته بندی نمود.

· خرابی ها که متوجه مخزن هستند: عواملی مانند پوسیدگی و فشار بیش از حد سیال سنگین بتن در مخزن، دلیل انواع سوراخ ها و یا ترک ها در مخزن میکسر بتن خواهد شد. برای پرهیز از این مشکل فقط کافی است که هر بار در انتهای کار عملیاتی میکسر بتن، تمام مخزن را به طور کامل شستشو نمایید.

· خرابی ها که متوجه دنده ها هستند: از سیستم دنده دور کمر تا حضور دنده ها در پایین مخزن به هر صورت شاهد روش انتقال نیرو از طریق دنده ها با هدف چرخاندن مخزن در میکسر بتن هستیم. هر گونه شکستگی و یا کچل شدن در این دنده ها باعث عدم گردش یکنواخت مخزن خواهد بود. این دنده ها بر اثر نبود روغنکاری و یا تمیز نشدن از بتن های سخت شده، خواهند شکست.

· خرابی در گیربکس مخلوط کن بتن :گیربکس در میکسر بتن با هدف انتقال قدرت از موتور به سمت مخزن با افزایش گشتاور همراه با کنترل سرعت به کار می رود. خرابی در گیربکس عمدتاً ناشی از عدم روغن در مخزن گیربکس است. چک کردن همیشگی روغن همراه با نگاه پیشگیرانه در سلامت کاسه نمد ها می تواند تأثیر مطلوبی در کارکرد طولانی مدت گیربکس داشته باشد.

· خرابی در موتور میکسر بتن: از موتور های بنزینی تا برقی هر گونه اعمال بار خارج از توان نامی موتور می تواند دلیل بر خرابی آن باشد. از طرفی تامین برق امن سه فاز در الکتروموتور های سه فاز، ضریب اطمینان کار را افزایش می دهد. در کار با موتور های بنزینی باید همواره متوجه وجود روغن موتور، سلامت سیستم خنک کننده و سلامت تسمه ها و شمع ها باشیم

بتن ماشین اصفهان

جهت استعلام قیمت بتونیر یا مخلوط کن بتن با شماره 09132006005 و یا شماره های درج شده در ابتدا و انتهای وب سایت بتن ماشین اصفهان تماس حاصل فرمایید.

بتن ماشین اصفهان سازنده انواع  دستگاه های بلوک زن میزی ، بلوک زن نیمه اتوماتیک ، ساب نواری موزاییک ، دستگاه جدول زن ، میز ویبره و بتونیر .

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست