بتن ماشین اصفهان

کارگاه های ساخت بتونیر در ابتدا فقط در خارج از کشور فعال بودند و تمام دستگاه‌ های موجود در کشور از نوع وارداتی بودند. اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی انواع کارگاه ساخت بتونیر در کشورمان نیز تاسیس شده اند و این دستگاه را در حجم های مختلف و با ویژگی ‌ها و مشخصات متفاوت تولید و به بازار فروش ارائه می کنند.

امروزه انواع بتونیر در نوع دوچرخ، چهار چرخ، ساده و یا در نوع گیربکس دار در کارگاه های ساخت بتونیر تولید می شوند. البته لازم به ذکر است که بتونیرها از لحاظ قدرت موتوری و از لحاظ حجم دیگ نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

کارگاه ساخت بتونیر، ممکن است تمام انواع بتونیرها را در اندازه ها و مشخصات گوناگون تولید نماید، یا اینکه صرفا یک مدل از این دستگاه را تولید و به بازار فروش ارائه کند.

ما در ادامه این مقاله از سری مقالات تخصصی وب سایت فروشگاهی بتن ماشین، در مورد انواع دستگاه های تولید شده در کارگاه ساخت بتونیر و مشخصات و ویژگی های آن ها توضیحاتی را برای شما ارائه داده ایم. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه ما را همراهی کنید.

بتن ماشین اصفهان

تولیدی بتونیر

یک کارگاه ساخت بتونیر و یا به عبارتی یک تولیدی بتونیر، فاکتورها و عوامل بسیار تخصصی را در زمینه تولید دستگاه های کاملا کاربردی و با کیفیت در نظر گرفته است. به عنوان مثال اگر بخواهیم در مورد مشخصات فنی انواع بتونیر تولید شده در این تولیدی ها صحبت کنیم، باید به مشخصات متعددی از جمله

  • ظرفیت دیگ دستگاه،
  • ظرفیت مفید بارگیری دستگاه،
  • نوع موتور گرداننده دستگاه،
  • قدرت موتور گرداننده،
  • مکانیزم گردش دیگ،
  • سرعت گردش دیگ،
  • مکانیزم بارگیری مصالح
  • و نحوه جابجایی دستگاه اشاره کنیم.

تمامی این مشخصات و ویژگی ها دقیقا متناسب با نوع دستگاه و کاربرد آن هستند. به عنوان مثال بتونیر های آزمایشگاهی که در سایز ۱۲۰ لیتر تولید می‌ شوند دارای ظرفیت مفید بارگیری ۹۰ لیتر هستند، و قدرت موتور گرداننده آن ها نیز برابر با یک اسب بخار است.

از طرفی نحوه جابجایی این نوع دستگاه نیز به صورت دوچرخ بوده و سرعت گردش دیگ نیز ۱۵ دور در دقیقه است. این در صورتی است که ظرفیت مفید بارگیری بتونیر ۳۰۰ لیتری دارای ظرفیت مفید بارگیری 250 لیتر است، و قدرت موتور گرداننده آن نیز برابر با ۳ اسب بخار است. نحوه جابجایی این دستگاه نیز هم می ‌تواند به صورت دوچرخ و هم به صورت چهار چرخ باشد.

مکانیزم گردش بتونیر ۳۰۰ لیتری نیز عموما در هر دو نوع دنده دور و دنده زیر طراحی می شود. نحوه بارگیری مصالح در بتونیرهای زیر ۵۰۰ لیتر به صورت دستی بوده و در بتونیر های بالای ۵۰۰ لیتر به وسیله باکت هیدرولیکی است.

همچنین عمدتا سرعت گردش دیگ در بتونیرهای بالای ۵۰۰ لیتر کمتر از ۱۵ دوره در دقیقه است، و غالبا سرعت گردش در این دستگاه ها ۱۳ دو در دقیقه است.

تولید کننده انواع بتونیر

تا به اینجا ما ویژگی ‌ها و مشخصات بتونیر های تولید شده در کارگاه های تولید کننده این دستگاه ها را برای شما به صورت مختصر و مفید شرح داده ایم. یکی از تولید کنندگان برتر انواع بتونیر در کشور ما شرکت بزرگ بتن ماشین اصفهان است.

این شرکت با سابقه چندین ساله در زمینه تولید انواع ماشین آلات بهترین و با کیفیت ترین انواع بتونیر را به صورت کاملا تخصصی و با بهترین متریال و مواد اولیه تولید و به بازار فروش ارائه نموده است. این شرکت نه‌ تنها در تولید انواع دستگاه ها و ماشین آلات بسیار موفق عمل کرده است، بلکه دستگاه های مختلف و انواع بتونیر را مطابق با سفارش مشتری نیز تولید می کند.

لذا شما می توانید برای ثبت سفارش یا درخواست خود از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما در این وب سایت فروشگاهی در تماس باشید.

همچنین تمامی دستگاه های ارائه شده در این وبسایت فروشگاهی به صورت کاملا مستقیم و از تولید به مصرف هستند و به همین جهت نیز دارای قیمتی بسیار عالی خواهند بود. از طرفی دستگاه های تولید شده در شرکت بتن ماشین اصفهان قابل رقابت با انواع نمونه های خارجی بوده و از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

لذا شما می توانید با اطمینان خاطر بسیار بالا نسبت به کیفیت و قیمت این محصولات، خرید خود را انجام داده و از ضمانت نامه شرکت بتن ماشین اصفهان نیز برخوردار شوید

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست