بتن ماشین اصفهان

اگر به دنبال سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه تولید بلوک هستید باید با دستگاه های بلوک زنی آشنایی داشته باشید. همان گونه که می دانید دستگاه بلوک زنی امروزه در شکل های مختلف و با استاندارد های متفاوت تولید می شود.

این دستگاه ها را به دو صورت برقی و دستی می توان خریداری کرد. با استفاده از هر دستگاه قادر هستید که انواع بلوک دیواری و سقفی را تولید کنید.

میزان تولید دستگاه بلوک زنی بسته به گزینه ای که انتخاب می کنید متفاوت است. به عنوان مثال برخی از دستگاه‌ها با قدرت بسیار بالا و سرعت عملکرد مناسب قادر هستند روزانه تا بیش از 1000 بلوک را تولید کنند.

در طرف مقابل، برخی از خریداران ترجیح می‌دهند برای راه اندازی یک کارگاه کوچک بلوک زنی، روی به خرید دستگاهی بیاورند که به واسطه قیمت کمتر، میزان تولید پایین تری نیز دارند. بررسی مشخصات و ویژگی های دستگاه بلوک زنی نشان می دهد که مدل های اتوماتیک و برقی می توانند با تعداد قالب های خاص، کیفیت بالایی داشته باشند.

بسته به چشم اندازی که برای خود در نظر گرفته اید، می توانید میزان تولید بلوک را با استفاده از دستگاه های مدرن افزایش دهید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات کامل درباره نحوه کار دستگاه بلوک زنی به سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

بتن ماشین اصفهان

ظرفیت تولید دستگاه بلوک زنی

بررسی ظرفیت تولید دستگاه های بلوک زنی نشان می دهد که مدل های اتوماتیک موجود در بازار سرعت بسیار بالایی دارند. به عنوان مثال بلوک زن اتوماتیک یکی از مجهزترین دستگاه های تولید بلوک است.

این دستگاه قادر است که با بهره گیری از انواع قالب در هر شیفت کاری تا بیش از 4000 هزار بلوک را تولید کند. با توجه به بهره گیری از جدیدترین استانداردها این دستگاه به یک سیلوی مصالح با ظرفیت فوق‌العاده ۷۰۰ کیلوگرم مجهز شده است.

به همین علت سرعت کار را می توان با استفاده از این قابلیت افزایش داد. در طرف مقابل، ظرفیت تولید دستگاه بلوک زن دستی به شکل قابل توجهی کمتر است.
اگر به دنبال تولید ۷۰۰ الی ۸۰۰ بلوک در یک شیفت کاری هستید، می توانید از دستگاه بلوک زن دستی بهره ببرید.

قیمت مناسب این دستگاه ها موجب شده است که فروش بالایی برای راه اندازی کارگاه های کوچک داشته باشند. بسیاری از صنعتگران و سرمایه گذارانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار کوچک را دارند، ترجیح می دهند که روی به خرید دستگاه بلوک زنی دستی بیاورند.

در این بین دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک نیز می تواند برای تولید روزانه ۳ هزار بلوک انتخاب شود. در واقع بررسی ظرفیت تولید دستگاه بلوک زنی می تواند شما را یاری کند تا بسته به نیازی که دارید، انتخاب خود را انجام دهید.
اگر به دنبال راه اندازی یک کارگاه مجهز و کارخانه تولید بلوک هستید، بلوک زن هیدرولیک تمام اتوماتیک را می توانید خریداری کنید. توجه داشته باشید که دستگاه های بلوک زن تمام اتوماتیک با تعداد قالب های زیاد قابلیت تولید بیش از ۹ هزار بلوک را در هر شیفت کاری نیز دارند.

برای خرید دستگاه بلوک زنی، هر کدام از محصولاتی را که در نظر گرفته اید را می توانید در فروشگاه بتن ماشین انتخاب کنید. اطمینان داشته باشید با خرید دستگاه بلوک زن ارائه شده توسط مجموعه ما به خوبی می توانید در هر شیفت کاری به مقدار گفته شده، روی به تولید بلوک بیاورید.

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه بلوک زن سیلودار اتوماتیک می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

تولید تقریبی ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ عدد بلوک در روز

همانگونه که عنوان کردیم و با توجه به ظرفیت تولید دستگاه بلوک زنی می توانید انتخاب خود را انجام دهید. مدل های مختلفی از انواع دستگاه بلوک زنی با جدیدترین فناوری ها تولید می شوند. استفاده از دستگاه بلوک زنی که قابلیت تولید ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ بلوک در طول روز را دارد، می توانند برای کارگاه های نسبتا کوچک گزینه ای مناسب باشد.

بررسی قیمت این مدل از دستگاه ها نشان می دهد که در مقایسه با دستگاه های بلوک زنی تمام اتوماتیک و هیدرولیک از قیمت مناسب تری برخوردار است. در این بین فراموش نکنید که دستگاه بلوک زن دستی می تواند انتخابی مناسب باشد. بلوک زن دستی را از بتن ماشین اصفهان بخرید. قیمت بلوک زن دستی در بتن ماشین اصفهان مناسب است.

این دستگاه ها برای تولید بلوک مخصوص کفپوش و بلوک های مخصوص دیوار به خوبی می توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند. علاوه بر این با توجه به اینکه از لحاظ اقتصادی خرید دستگاه بلوک زن دستی گزینه ای توجیه پذیرتر است، برای تولیدکنندگان و صنعتگران می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ظرفیت تولید انواع دستگاه بلوک زنی می توانید با کارشناسان ما در مجموعه بتن ماشین در ارتباط باشید. چنانچه قصد خرید هر مدل از دستگاه بلوک زن برای راه اندازی کارگاه تولید بلوک را دارید، می توانید محصولات ارائه شده در فروشگاه ما را مورد بررسی قرار دهید.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت بتن ماشین اطلاعاتی کامل درباره انواع دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و دستی کسب کرده و با آگاهی کامل درباره این محصولات، اقدام به خرید نمایید.

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست