بتن ماشین اصفهان

دستگاه موزاییک سازی با اهداف و توان‌های مختلف به تولید موزاییک، جدول، سنگ فرش و دیگر کفپوش‌ها می‌پردازد. دستگاه های موزاییک سازی همانند دیگر ماشین آلات صنعتی به‌روزرسانی شده‌ و پیشرفت کرده‌اند، در نتیجه کارخانه‌های مختلف تولید کننده دستگاه‌های صنعتی این ماشین آلات پرکاربرد را در انواع مختلفی مانند دستگاه موزاییک سازی اتوماتیک و دستی و نیمه اتوماتیک تولید می‌کنند.

دستگاه موزاییک سازی دستی و بخشی از کار توسط نیروی انسانی و بخش دیگر توسط دستگاه انجام ‌می‌شود.

اما در دستگاه موزاییک سازی اتوماتیک تمامی روند ساخت موزاییک توسط دستگاه انجام می‌گیرد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت بتن ماشین اطلاعاتی کامل درباره انواع دستگاه تولید موزاییک کسب کرده و با آگاهی کامل درباره این محصول، اقدام به خرید نمایید.


فروشگاه اینترنتی بتن ماشین اصفهان با سی سال سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه برترین و باکیفیت‌ترین ماشین آلان صنعتی توانسته است نیاز مصرف کننده را به انواع دستگاه‌های پرکابرد برطرف سازد.

دستگاه موزاییک سازی دستی یکی از چندین دستگاه تخصصی ساخته شده توسط این شرکت معتبر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به‌روزترین ماشین آلات صنعتی به وب‌سایت فروشگاه بتن ماشین اصفهان مراجعه فرمایید.

بتن ماشین اصفهان

تولید موزاییک با دستگاه پرس دستی

برای اطلاع از تولید موزاییک با دستگاه پرس دستی لازم است روند تولید موزاییک بررسی شود. در ابتدای کار سنگ‌های استخراج شده از معادن به دستگاه‌های سنگ شکن منتقل می‌شوند و به قطعات ریزتر تبدیل می‌گردند. سنگ‌های سبز، سیاه، مرمریت، گل دار، سنگ‌های مورد استفاده در تولید موزاییک هستند. پس از خرد شدن سنگ‌ها نوبت به شستشو می‌رسد.

در این مرحله سنگ‌ها وارد دستگاه شده و به طور خودکار شسته می‌شوند. سپس سنگ‌های خشک شده به محل دیگری انتقال پیدا می‌کنند و بر اساس نوع تولید وارد پاکت شد و به میکسر مادر منتقل می‌شوند. پودر سنگ و سیمان داخل سیلوهای مخصوصی مخلوط می‌شوند و به دستگاه دزاتور جاری می‌شوند.


سنگ‌ها و مصالح مورد استفاده در موزاییک سازی با روش‌های منحصر به فردی انبار می‌شون، به طوری که سنگ‌ها وارد انباری با نام آخوره می‌شوند. پس از انبار کردن مصالح وارد مهمترین مرحله موزاییک سازی که شستشوی سنگ‌ها است، می‌شویم.

در این مرحله لازم است گرد و خاک موجود بر سنگ ریزه‌ها به طور کامل از بین بروند، در غیر این صورت مقاومت و استحکام موزاییک‌ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.
شستشوی دستی یکی از ابتدایی‌ترین روش‌های ساخت موزاییک است. در این روش سنگ‌ها به وسیله آب پرفشار یا آخوره شستشو داده می‌شوند و گرد و خاک موجود بر روی سنگ‌ها به طور کامل از میان می‌رود.

لازم به ذکر است که در تولید موزاییک با دستگاه پرس دستی شستشوی سنگ‌ها دو مرتبه انجام می‌گیرد، در غیر این صورت سنگ‌ها به میزان کافی تمیز نمی‌شوند. مواد پس از مخلوط شدن وارد قالب‌هایی می‌شوند که از جنس فولاد ساخته شده‌اند.

این قالب‌ها با برخورداری از دیواره‌های سه سانتی‌متری در اشکل مختلف هندسی نظیر مستطیل و مربع موجود هستند.

پس از روان کردن مواد قالب‌ها وارد دستگاه پرس می‌شوند. در دستگاه‌های نیمه اتومات قسمت پرس موزاییک توسط نیروی انسانی و به صورت دستی انجام می‌گیرد.

خرید دستگاه موزاییک سازی دستی

قیمت دستگاه موزاییک سازی دستی براساس عواملی همچون حجم دستگاه، نوع و جنس قالب‌ها، قیمت روز آهن و قیمت روز دلار تعیین می‌شود. علاوه بر این، دستگاه موزاییک سازی انواع مختلفی از موزاییک را تولید می‌کند که از مهمترین و پرکاربردترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.


موزاییک شیاردار: این نوع موزاییک یکی از پرمصرف‌ترین موزاییک‌های مورد استفاده در سنگ فرش پیاده‌روها و باغ‌هاست. با توجه به این که موزاییک شیار دار دارای سطح بیرونی بجسته است مانع از لغزش پای عابرین می‌شود.
موزاییک شسته: این نوع موزاییک دارای سطح پوشیده شده از شن‌های برجسته است.
موزاییک پلاکی: این نوع موزاییک مستحکم است و برای صیق کاری پیشنهاد می‌شود. از ویژگی‌های موزاییک پلاکی می‌توان به برخورداری از سایزهای متنوع اشاره کرد.
موزاییک سیمانی: این موزاییک‌ها بسیار ساده هستند و هیچ گونه برجستگی و تزئینی در آن‌ها مشاهده نمی‌شود.


خرید دستگاه موزاییک سازی دستی با فراهم سازی امکان تولید موزاییک در ابعاد متنوع و فراهم سازی امکان تولید موزاییک‌های مختلف به صورت همزمان منجر به کاهش بخش بزرگی از هزینه‌های پروژه های عمرانی می‌شود.

با توجه به این که دستگاه موزاییک سازی در انواع مختلفی تولید می‌شوند، شما می‌توانید بر حسب میزان موزاییک مورد نیاز برای تهیه این دستگاه های صنعتی پرکابرد اقدام فرمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب مناسب‌ترین دستگاه موزاییک سازی، کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوه راه‌اندازی و استفاده از این دستگاه‌های حرفه‌ای و همچنین برای استعلام قیمت دستگاه موزاییک سازی دستی با کارشناسان بتن ماشین اصفهان تماس حاصل فرمایید.

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست