بتن ماشین اصفهان

دستگاه بلوک زنی یکی از انواع دستگاه های موجود در بازار است که برای تهیه و ساخت بلوک مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های بلوک زنی می توانند برای تولید بلوک سقفی و یا دیواری مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به نیاز مجموعه های مختلف برای انجام پروسه بلوک زنی، دستگاه های بلوک زنی با تنوع زیادی در بازار کشور ایران به فروش می روند. دستگاه بلوک زنی برقی، یکی از انواع دستگاه های بلوک زنی موجود در بازار است که می تواند برای ساخت و تهیه بلوک مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با انواع دستگاه های بلوک زنی برقی و ویژگی های مختلف این دستگاه ها آشنا کنیم.

بتن ماشین اصفهان

مشخصات دستگاه بلوک زن برقی

به پروسه تولید بلوک برای استفاده در امر ساختمان سازی، بلوک زنی گفته می شود. بلوک زنی در بسیاری از کارگاه ها انجام می شود. چرا که بلوک از جمله مصالح مهم برای ساختمان سازی است. دستگاه بلوک زنی با تنوع بالایی در بازار کشور ایران وجود دارد که البته دستگاه بلوک زنی برقی، یکی از بهترین دستگاه های بلوک زنی موجود در بازار است.

این دستگاه در دو مدل تک موتوره و دو موتوره در بازار کشور ایران وجود دارد. همچنین، با کمک این دستگاه ها می توان در هر شیفت کاری بیش از 1000 تا 1500 بلوک تولید کرد که نسبت به بلوک زنی سقفی بسیار بیشتر است. بلوک زنی برقی در مدل های متنوعی به فروش می رود و عمدتا دارای 4 قالب، 5 قالب و یا 6 قالب است.

 

توان دستگاه بلوک زن برقی بر اساس میزان برق مصرفی و نیروی الکتروموتور 1.5 تا 3 اسب بخار می باشد. در هر صورت بر اساس شرایط کارگاه می توان اقدام به خرید این دستگاه و استفاده از آن به صورت اتوماتیک و برای کاهش هزینه های استخدام نیرو کرد

کاربرد دستگاه بلوک زن برقی     

همه دستگاه های بلوک زنی از جمله دستگاه های بلوک زن برقی، می توانند برای ساخت و تهیه انواع بلوک مورد استفاده قرار گیرند. دستگاه بلوک زن برقی به واسطه داشتن انواع مختلف و موتور قدرتمند، می تواند با سرعت بیشتری اقدام به تولید بلوک کند. بلوک های تهیه شده با کمک این دستگاه، دارای مقاومت بسیار بالا و کیفیت بسیار خوبی هستند. بنابراین، می توان به راحتی از بلوک های تهیه شده توسط این دستگاه استفاده کرد.

دستگاه بلوک زن برقی هم برای تولید بلوک های سقفی و هم برای تولید بلوک های دیواری قابل استفاده است. با توجه به کاربرد رایج دستگاه بلوک زنی برقی برای تولید بلوک های سقفی، گاهی این دستگاه بلوک زن را با نام دستگاه بلوک سقفی برقی نیز می شناسند.

بتن ماشین اصفهان

انواع دستگاه بلوک زن برقی

دستگاه بلوک زن برقی، با تنوع بالایی در بازار کشور ایران وجود دارد. در واقع، می توان این دستگاه ها را بسته به تعداد قالب ها، قدرت آن ها و معیارهای مختلف دیگری دسته‌بندی کرد. اما بهترین روش برای دسته بندی دستگاه های بلوک زنی، تقسیم این دستگاه به دو مدل تک موتوره و دو موتوره است. در ادامه به انواع دستگاه بلوک زنی برقی موجود در بازار اشاره می کنیم.

 

  • بلوک زن برقی تک موتوره

یکی از انواع دستگاه های بلوک زن برقی، دستگاه بلوک زن برقی تک موتوره است. این دستگاه بلوک زنی که با یک موتور الکتریکی کار می کند، در سه نوع مختلف 4 قالبه، 5 قالبه و 6 قالبه به فروش می رود. این دستگاه بلوک زن به راحتی می تواند برای تولید انواع بلوک های سقفی و دیواری مورد استفاده قرار گیرد.

بلوک زن برقی تک موتوره معمولا دارای قدرت 2 اسب بخار است. به همین خاطر، به راحتی می تواند برای تولید بلوک های باکیفیت و با سرعت زیاد مورد استفاده قرار گیرد. به طوری که با کمک این دستگاه بلوک زن برقی می توان در هر شیفت کاری 8 ساعته، اقدام به تولید 1000 تا 1500 عدد بلوک کرد.

  • بلوک زن برقی دو موتوره

یکی دیگر از انواع دستگاه های بلوک زن برقی، دستگاه بلوک زن برقی دو موتوره است. این دستگاه بلوک زنی دارای قدرت بیشتر و نزدیک به 2.5 اسب بخار می باشد. بلوک زن برقی دو موتوره در دو مدل تک فاز و سه فاز به شما عزیزان ارائه می شود.

 

این دستگاه بلوک زن می تواند به صورت راست گرد و چپ گرد کار تولید بلوک ها را انجام دهد. دستگاه بلوک زن برقی دو موتوره نیز با چندین مدل و به صورت 5 قالبه، 6 قالبه و 10 قالبه ارائه می شود. بنابراین، می توان بر اساس نیاز اقدام به خرید هر یک از انواع دستگاه های بلوک زن دو موتوره کرد. بدیهی است که قیمت دستگاه بلوک زن دو موتوره برقی بیشتر از قیمت دستگاه بلوک زن یک موتوره است؛ اما گاهی این دستگاه می تواند عملکرد بهتری را برای کارگاه های صنعتی از خودش نشان دهد.

قیمت دستگاه بلوک زن برقی

قیمت دستگاه های بلوک زنی با توجه به کارایی و عملکرد آن ها متفاوت خواهد بود. دستگاه بلوک زنی برقی از جمله دستگاه هایی است که با قیمت نسبتا مناسب قابل خریداری می باشد. البته قیمت دستگاه بلوک زن برقی نسبت به دستگاه های بلوک زن دستی بالاتر است. اما با توجه به اینکه دستگاه های بلوک زن برقی با سرعت بیشتری اقدام به تولید بلوک می کنند، خرید آن ها نسبت به دستگاه های بلوک زن دستی به صرفه‌تر است.

با این حال قیمت دستگاه بلوک زن برقی نیز بستگی به کیفیت، یک موتوره بودن یا نبودن و ویژگی های مختلف دیگری دارد. بنابراین، بهتر است که برای خرید دستگاه بلوک زن برقی، حتما یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید و قبل از آن، در مورد قیمت دستگاه بلوک زن برقی و دلیل تفاوت قیمت این دستگاه ها در فروشگاه های مختلف تحقیق کنید.

 

بتن ماشین تولید کننده دستگاه بلوک زن برقی

خرید یک دستگاه بلوک زن برقی از یک فروشگاه معتبر، قطعا دغدغه بسیاری از شماست. بتن ماشین، تولیدکننده انواع دستگاه های بلوک زن برقی است که امکان خرید دستگاه های بلوک زن با کیفیت را برای مشتریان عزیز فراهم می کند. اگر به دنبال خرید دستگاه بلوک زن برقی باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، می توانید به سایت مجموعه بتن ماشین سر بزنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های بلوک زن برقی و کاربردهای این دستگاه ها، می توانید با کارشناسان بتن ماشین در ارتباط باشید.

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست