بتن ماشین اصفهان

این روزها شغل های خرد و کوچک که ابتدا با سرمایه کم راه اندازی می شوند، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. بلوک زنی که یک فرآیند خاص تولید بلوک است، یکی از بهترین شغل های خرد در کشور ایران محسوب می شود که البته جای پیشرفت بسیار زیادی دارد.

بسیاری از افرادی که علاقه مند به ورود به این شغل هستند، در مورد درآمد دستگاه بلوک زنی سوال می پرسند

واقعیت این است که درآمد دستگاه بلوک زنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین، نمی توان قبل از بررسی عوامل و شرایط یک کسب و کار، درآمد دستگاه های بلوک زنی را تعیین کرد.

با این حال در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد شغل بلوک زنی و میزان درآمدی که می توانید با خرید دستگاه های بلوک زنی کسب کنید، صحبت کنیم. با بتن ماشین همراه باشید.

درآمد ماهانه دستگاه بلوک زنی

بهترین راهکار برای راه اندازی شغل بلوک زنی، خرید دستگاه بلوک زنی است. دستگاه های بلوک زنی می توانند به صورت اتوماتیک، دستی، نیمه اتوماتیک و یا برقی باشند که هر کدام با ظرفیت های خاصی اقدام به تولید بلوک می کنند. کسب درآمد با کمک این دستگاه ها کار چندان پیچیده ای نیست. اما باز هم نیاز به دقت، صبر و پشتکار دارد. بدیهی است که میزان درآمد دستگاه بلوک زنی ماهانه بستگی به میزان بلوکی دارد که در طول روز تولید می کند. هر چقدر ظرفیت کارگاه شما برای تولید این بلوک ها بیشتر باشد، درآمد ماهانه شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر اقدام به خرید دستگاه بلوک زنی دستی کنید، قطعا می توانید تعداد کمتری بلوک را در طول روز تولید کنید. این موضوع می تواند باعث کاهش درآمد شما شود؛ اما قطعا این درآمد متناسب با سرمایه گذاری شماست. چرا که با خرید دستگاه بلوک زنی دستی هزینه کمتری را صرف کردید.

بنابراین، به طور کلی می توان گفت که درآمد دستگاه بلوک زنی به صورت ماهانه و سالانه بستگی به میزان سرمایه ای دارد که در ابتدا برای این کار صرف کردید. افرادی که اقدام به خرید دستگاه های بلوک زنی برقی و اتوماتیک کرده اند، می توانند در روز تعداد بیشتری بلوک تولید کنند. بنابراین، قطعا درآمد این افراد بیشتر خواهد بود

معرفی شغل بلوک زنی

شغل بلوک زنی یک شغل خرد است که می تواند در کنار بسیاری از شغل های صنعتی دیگر اجرا شود. افرادی که به این شغل وارد می شوند، وظیفه تولید بلوک های سقفی و دیواری را برای روانه کردن به بازار دارند.

برای راه اندازی این شغل نیاز به خرید دستگاه بلوک زنی است که در تنوع بالایی در بازار کشور ایران به فروش می رود. همچنین، برای اینکه بتوانید کار بلوک زنی را به صورت تخصصی و اصولی انجام دهید، نیاز به یک کارگاه صنعتی نیز دارید.

در شغل بلوک زنی یک سری مواد اولیه برای تهیه بلوک مورد نیاز است. اما با کمک دستگاه های بلوک زنی به راحتی می توان این مواد اولیه را مورد استفاده قرار داد و با تخصص نه چندان زیاد، اقدام به تولید بلوک های متنوع کرد.

در این شغل اساس کار تولید بلوک های سقفی و دیواری است؛ اما فروش این بلوک ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بدیهی است که با فروش بلوک های سقفی و دیوار، می توان در مدت زمان کمتری شاهد بازگشت سرمایه بود و درآمد خوبی را از این شغل کسب کرد.

چرا شغل بلوک زنی مناسب ماست

شغل بلوک زنی یکی از شغل های صنعتی و در عین حال مناسب برای افرادی است که سرمایه کمی دارند. بسیاری از افرادی که سرمایه زیادی برای راه اندازی کارگاه های بزرگ و صنعتی ندارند، به دنبال راه اندازی یک کارگاه کوچک و خرد جهت تولید مصالح ساختمانی هستند.

شغل بلوک زنی یکی از انواع شغلی های خرد است که می تواند بسته به سرمایه، درآمد خوبی داشته باشد. شاید شما برای راه اندازی یک کار به صورت شخصی و مستقل، نیاز به پرداخت سرمایه بسیار زیادی داشته باشید. چرا که به هر حال امکان راه اندازی برخی از کارها به صورت خرد و نصفه و نیمه وجود ندارد و این موضوع ایجاب می کند که از همان ابتدا یک سرمایه زیاد را برای راه اندازی یک کسب و کار نیاز داشته باشید

اما برخی از شغل ها، مانند شغل بلوک زنی نیاز به سرمایه بسیار زیادی ندارند. می توان در ابتدا با دستگاه های بلوک زنی دستی کار را آغاز کرد و سپس با خرید دستگاه های بلوک زنی بیشتر و پیشرفته تر، کارگاه را توسعه داد.

از طرفی مکان اجاره شده برای راه اندازی شغل بلوک زنی، می تواند کوچک باشد؛ چرا که دستگاه های بلوک زنی جای زیادی را اشغال نمی کنند. پس اگر می خواهید بدانید که چرا شغل بلوک زنی مناسب ماست؟ باید بگوییم که این شغل نیاز به سرمایه زیادی ندارد. شما می توانید پس از ورود به این شغل، به آرامی شغل خود را توسعه دهید. همچنین، تقاضای خرید بلوک در کشور ایران زیاد است؛ پس هیچ گاه نیازی نیست که نگران از دست رفتن درآمد و شغل خودتان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست