بتن ماشین اصفهان

دستگاه بلوک زنی

بتن ماشین اصفهان

آشنایی با دستگاه بلوک زنی

دستگاه های بلوک زنی در شکل های مختلف و با استانداردهای گوناگون تولید می شوند. از بهترین دستگاه های تمام اتوماتیک و هیدرولیک گرفته تا دستگاه های کوچک بلوک زنی را می‌توانید از برندهای مختلف خریداری کنید.

مجموعه بتن ماشین اصفهان نیز در این زمینه انواع دستگاه های بلوک زنی را تولید می کند. یکی از ارزان قیمت ترین دستگاه های بلوک زنی که توسط بتن ماشین به بازار عرضه می شود، دستگاه بلوک زنی تک قالبه دستی است.

نوع ساخت این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های بلوک زنی متفاوت بوده و اپراتور برای استفاده شخصی می تواند از قابلیت‌ های آن بهره ببرد. اگر به دنبال خرید دستگاه بلوک زنی هستید باید بسته به نیاز خود، روی به خرید گزینه ای مناسب بیاورید.

به عنوان مثال دستگاه های بلوک زنی هیدرولیک چند قالبه با سرعت تولید بالا و عملکرد بی نظیر برای راه اندازی کارگاه های بلوک زنی بسیار مفید هستند. در طرف مقابل مدل های دستی تولید شده نیز در مدل های مختلف و با قیمت کمتر قابلیت خریداری دارند.

دستگاه بلوک زنی دستی را می توانید به صورت تک قالبه و دو قالبه خریداری کنید

قیمت دستگاه های بلوک زنی

قیمت بلوک زن دستی در بتن ماشین اصفهان مقرون به صرفه و مناسب است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کارکرد و قیمت انواع بلوک زن اعم از بلوک زن سیلودار اتوماتیک و … با بتن ماشین همراه شوید.

 

مینی دستگاه بلوک زنی تک قالبه دستی

برای تولید بلوک در تعداد کم، خرید مینی دستگاه بلوک زنی تک قالبه دستی گزینه‌ ای مناسب است. نوع طراحی و ساخت دستگاه تک قالبه دستی به گونه ای صورت گرفته که اپراتور می‌تواند با استفاده از آن در یک شیفت کاری تا ۱۰۰ بلوک را تولید کند.

از جمله کاربردهایی که با خرید دستگاه تک قالبه می توانید در اختیار داشته باشید، تولید انواع بلوک دیواری و سقفی است. این دستگاه به واسطه بهره مندی از یک ویبراتور قدرتمند قادر است در کمترین مدت زمان فرآیند تولید بلوک را انجام دهد.

اپراتور با استفاده از نیروی برق و به روش سنتی و دستی قادر است برای تولید بلوک با بهره گیری از این دستگاه اقدام نماید. وزن پایین دستگاه بلوک زنی تک قالبه دستی موجب می‌ شود که در هر شرایط و مکانی بتوان از آن استفاده کرد.
علاوه بر این، طراحی و ساخت دستگاه بلوک زنی تک قالبه دستی به گونه ای صورت گرفته است که مقاومت بسیار بالایی دارد. این دستگاه مجهز به یک الکتروموتور قدرتمند شده است. به همین علت پس از پر کردن قالب آن در مدت زمان کوتاهی فرآیند تولید بلوک صورت می پذیرد.

خرید دستگاه بلوک زنی

با خرید این دستگاه بلوک زنی تک قالبه دستی می توانید از مزایای مختلفی بهره ببرید. به عنوان مثال اگر به دنبال راه اندازی یک کارگاه تولیدی و ایجاد شغل خانگی هستید، خرید این دستگاه ایده ای مناسب خواهد بود. این دستگاه برای رفع نیازهای شخصی نیز به بهترین شکل می تواند عمل کند.

در کنار این موارد، عدم نیاز به اختصاص یک مکان خاص برای تولید بلوک با استفاده از این دستگاه می تواند از جمله ویژگی‌ های دیگر دستگاه تک قالبه دستی عنوان شود.
در مقایسه با دستگاه های بلوک زنی مجهز و پیشرفته، این دستگاه کمترین سر و صدا را از خود بروز می دهد. به همین علت بسیاری از افراد از مینی دستگاه تولید بلوک در خانه نیز استفاده می کنند. در

طراحی و ساخت مینی دستگاه بلوک زنی تک قالبه دستی شرایطی در نظر گرفته شده است که بسته به نیاز مشتری، قالب های متفاوت با ابعاد گوناگونی بر روی آن نصب می شود. اپراتور قادر است از جریان برق تک فاز یا سه فاز برای راه اندازی این دستگاه کوچک استفاده کند.

اگر به دنبال تولید ۱۰۰ بلوک در هر شیفت کاری هستید، خرید این دستگاه را به شما توصیه می کنیم.

قیمت دستگاه بلوک زنی تک قالبه

برای اعلام قیمت دستگاه های بلوک زنی فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود. با این حال نوع تولید دستگاه بلوک زنی تک قالبه به شکلی است که از قیمت بسیار مناسبی برای راه اندازی کسب و کاری کوچک که بهره مند است.

در مقایسه با انواع دستگاه بلوک زنی تولید شده توسط شرکت های مختلف، این دستگاه دارای قیمت کمتری بوده و انتخابی مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی خواهد بود. اگر به دنبال بررسی قیمت دستگاه بلوک زنی تک قالبه و مقایسه آن با دستگاه های بلوک زنی تمام اتوماتیک چند قالبه هستید، می توانید از خدمات ارائه شده در سایت بتن ماشین اصفهان استفاده کنید.

علاوه بر این، برای خرید این دستگاه کوچک و جمع و جور می‌توانید در هر نقطه‌ ای از سفارش خود را به مجموعه ما بدهید. ما در کمترین زمان، این دستگاه را برای شما ارسال خواهیم کرد.

سوالات متداول دستگاه بلوک زن

فهرست