بتن ماشین اصفهان

میکسر بتن دستگاهی است که برای ترکیب و ساختن بتن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای یک مخزن بزرگ است که بر اثر چرخیدن بتن صاف و یک دستی را ایجاد می کند. علاوه بر این، چرخیدن دیگه میکسر بتن از سفت شدن بتن جلوگیری می کند.

میکسر بتن بر اساس فاکتورهایی نظیر نوع سوخت موتور، حجم تانک، قرارگیری چرخ دنده، برند و کشور سازنده قیمت گذاری می شود. میکسر بتن ۵۰۰ لیتری امکان ساخت ۴۵۰ لیتر ملات را برای شما فراهم می سازد. این نوع میکسر بتن در انواع برقی، گازوئیلی و برقی به فروش می رسد.
از دیگر ویژگی های میکسر بتن ۵۰۰ لیتری می توان سرعت گردش دیگ 14 دور در دقیقه، قدرت موتور گرداننده ۱۰+، مکانیزم گردش دیگ دنده کمر، مکانیزم بارگیری مصالح دستی- باکت هیدرولیکی، مکانیزم تخلیه مصالح فرمان گیربکسی و نحوه انتقال و جابجایی دستگاه چهار چرخ اشاره کرد.

در سال های اخیر تعدادی از کارخانه ها و شرکت های ایرانی به صورت تخصصی به تولید میکسر بتن درجه یک و کاربردی روی آورده اند. بتن ماشین اصفهان با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ساخت انواع ماشین آلات صنعتی به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان میکسر بتن 500لیتری شناخته می شود. برای استعلام قیمت میکسر بتن 500لیتری با کارشناسان بتن ماشین اصفهان تماس حاصل فرمایید.

بتن ماشین اصفهان

میکسر بتن 500 لیتری

میکسر بتن یا ملات ساز یکی از تجهیزات اصلی مورد استفاده در ساخت بتن است که از آن برای مخلوط کردن و هم زدن بتن در مقادیر فراوان استفاده می شود. میکسر بتن با حجم تانک ۱۲۰، ۲۵۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۰۰۰ لیتری تولید شده و در بازار به فروش می رسد. با توجه به اینکه میکسر بتن بر اساس نیاز پروژه های ساخت و ساز تولید می شود، لازم است شما به عنوان خریدار از انواع این ماشین آلات صنعتی پرکاربرد اطلاعات کافی داشته باشید.

به عنوان مثال، میکسر بتن به صورت باکت هیدرولیکی و دستی بارگیری می شود. علاوه بر این، میکسر بتن دارای یک موتور گرداننده با قدرت ۲ الی ۲۰ اسب بخار است.
میکسر بتن در سایزهای متفاوتی با عناوین میکسر بتن بزرگ صنعتی و میکسر بتن کامیونی تولید می شود. از میکسر بتن کوچک در پروژه های کوچکتری نظیر پروژه های مسکونی و مغازه ها استفاده می شود.

به طور کلی میکسر بتن بر اساس معیارهایی نظیر درگیری دیگ با موتور، نوع موتور و ظرفیت دیگ دستگاه تقسیم بندی می شود. با توجه به اینکه میکسر بتن در ساخت و سازهای شهری کاربرد بیشتری دارد، حجم و ظرفیت دیگ مهمترین عاملی است که در تهیه میکسر بتن مورد توجه قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که انتخاب میکسر بتن در حجم نامناسب می تواند مشکلات چالش برانگیزی را در طی پروژه برای شما ایجاد کند.
به عنوان مثال، میکسر بتن 500 لیتری یکی از انواع رایج ترین میکسرهای مورد استفاده در عملیت های مختلف ساختمان سازی است. این نوع میکسر می تواند به طور تقریبی ملات مورد نیاز ساخت و ساز ساختمان های مسکونی را تولید کند.

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه مخلوط کن سیمان و سایر دستگاه ها و تجهیزات موردنیاز خود می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

مشخصات بتونیر بتن 500 لیتری

بتونیر بتن در پروژه های ساخت و ساز کاربردهای فراوانی که از میان آن ها می توان به: مخلوط کردن و هم زدن صحیح بتن با مواد دیگر به منظور دستیابی به میزان بتن مورد نیاز پروژه، بتن ریزی در پروژه های مختلف ساخت و ساز و ترکیب و میکس مواد مختلف در کارگاه های صنعتی اشاره کرد. بتونیر بتن 500لیتری در گروه میکسرهای سنگین وزن قرار می گیرد که به منظور جابه جایی تولید نشده اند.

لازم به ذکر است که حجم بسیار بالای بتونیر ۵۰۰ لیتری باعث می شود موتورهای برق نتوانند نیاز این میکسر حرفه ای را به انرژی مصرفی مورد نیاز برطرف سازن، به همین دلیل بتونیر بتن ۵۰۰ لیتری به وسیله موتور سه فار قدرت مورد نیاز خود را برای گردش دیگ بدست می آورد.
از مشخصات بتونیر بتن 500لیتری می توان به دیگ میکسر با ضخامت ۳ میلی متر، شاسی چهار چرخ و برخورداری از طراحی سیستم بارگیری باکت هیدرولیکی اشاره کرد. اگر قصد دارید برای خرید میکسر بتن ۵۰۰ لیتری اقدام کنید به شما پیشنهاد می کنیم از ظرفیت اسمی این دستگاه که تعیین کننده حجم دیگ است، مطلع شوید.

علاوه بر این، در خصوص شرکت و کشور سازنده، نوع موتور، شرایط نگهداری، نحوه راه اندازی و موارد دیگر را از فروشنده اطلاعات کسب کنید.
برای کسب اطلاع از آخرین ماشین آلات صنعتی ساخت بتن ماشین اصفهان، دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت روز میکسر بتن 500لیتر، همین امروز با کارشناسان بتن ماشین اصفهان تماس حاصل فرمایید.

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست