بتن ماشین اصفهان

قصد خرید بتونیر دارید؟ نمی دانید از کدام مرکز خرید خود را انجام دهید؟ با قیمت میکسر بتن ثابت و عوامل موثر بر آن آشنا نیستید؟ نگران نباشید. با مطالعه این مقاله به پاسخ پرسش های خود پی خواهید برد. در این صفحه اطلاعات جامعی درباره قیمت بتونیر و عوامل موثر بر آن گردآوری شده است. در پایان نیز قادر هستید خرید خود را با قیمتی مناسب از طریق شرکت به انجام برسانید. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بتن ماشین اصفهان

میکسر بتن ثابت چیست؟

میکسرها دستگاه های مهمی در ساخت مصالح به شمار می روند. این ماشین آلان صنعتی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. میکسرها با هدف ساخت بتن یا همان بتن ریزی توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. این ماشین آلات صنعتی نام های مختلفی دارند، از جمله:

  • بتونیر
  • میکسر
  • خلاطه
  • بتن ریز
  • ملات ساز
  • مخلوط کن

یکی از انواع مختلف بتن سازها میکسر بتن ثابت است. عملکرد و قیمت میکسر بتن ثابت با سایر انواع تفاوت دارد. مزایای زیادی در استفاده از میکسر بتن ساز ثابت نهفته است. این منافع از دلایل گسترش طرفداران بتونیر ثابت به حساب می آیند. طوری که روزانه افراد بیش تری به خرید و استفاده از دستگاه بتن ریز علاقه مند می شوند.

 

از مزایای دستگاه میکسر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهبود سرعت کار
  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش هزینه ها با کم کردن نیاز به نیروی انسانی
  • کیفیت بالای محصول نهایی در مقایسه با تولید بتن به روش دستی

عوامل موثر بر قیمت میکسر بتن ثابت

قیمت یکی از نکات مهمی است که در خرید مورد توجه قرار می گیرد. افراد مختلف در تهیه هر محصولی قیمت آن را بررسی می کنند و به دنبال خرید ارزان آن کالا هستند. در خرید بتن ریز نیز توجه به فاکتور قیمت اهمیت فراوانی دارد. شرکت بتن ماشین قیمت میکسر بتن ثابت را پایین تر از بازار در نظر گرفته است. این کار با عرضه مستقیم محصول صورت می گیرد. عوامل مختلفی بر قیمت تاثیر می گذارند. در این بخش به بررسی فاکتورهای موثر بر قیمت بتن ریز می پردازیم.

ظرفیت میکسر

یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر قیمت میکسر بتن ثابت تناژ آن است. ظرفیت بیش تر باعث بهبود عملکرد دستگاه می شود. هر چه ظرفیت دستگاه بیش تر باشد قدرت موتور و در نتیجه قیمت آن افزایش می یابد. در انتخاب ظرفیت به نیاز خود توجه کنید. اگر کار شما با میکسر تناژ پایین دنبال می شود، نیازی به خرید بتن ریز با ظرفیت بالا نخواهید داشت. در نتیجه هزینه کمتری را پرداخت خواهید نمود.

قدرت موتور میکسر

قدرت و نیروی موتور یکی از عوامل مهم در قیمت میکسرها به حساب می آید. موتور به چرخش مخزن کمک می کند. موتورهای میکسر انواع مختلفی دارند. بدون شک نوع موتور تاثیر قابل توجهی بر قیمت نهایی محصول خواهد داشت. موتورهای میکسر در انواع زیر به فروش می رسند:

 

  • موتور برقی
  • موتور دیزلی
  • موتور گازی

موتور برقی قیمت پایین تری نسبت به دو نوع دیگر دارد.  با این حال انتخاب نوع موتور بر اساس نیاز انجام می شود. قیمت تنها عامل موثر در انتخاب موتور نیست. اگر به برق دسترسی نداشته باشید، نوع برقی برای شما کارساز نخواهد بود. پروژه های دریافتی بسیار مختلف هستند. شاید موتور برقی برای یک کار مناسب و بهترین انتخاب باشد. اما در پروژه ای دیگر به دلیل عدم دسترسی به نیروی برق نتوان از آن استفاده نمود.

ضخامت ورق میکسر

کار بتن سازی فرآیند پیچیده ای دارد. استفاده از مصالح خشک و سخت باعث افزایش جدیت در کار با میکسرها است. در تولید انواع مختلف بتن ریزها از ورق های کم ضخامت استفاده نمی شود؛ چراکه زود آسیب می بینند. ضخامت ورق میکسر یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت است. توجه به ضخامت ورق در خرید اهمیت زیادی دارد. اگر ضخامت کم باشد، میکسر به راحتی در حین کار خراب خواهد شد.

بتن ماشین اصفهان

کلام آخر

میکسرها سرعت کار را تا اندازه قابل توجهی افزایش می دهند. استفاده از این دستگاه ها در صنعت ساختمان سازی باعث بهبود عملکرد و افزایش کیفیت محصول نهایی خواهد شد. در این مقاله به معرفی بتونیر پرداختیم. در صورتی که قصد خرید میکسر دارید با ما تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه بتن ماشین پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. برای دریافت قیمت میکسر بتن ثابت حتما از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید. برای آشنایی با سایر محصولات بتن ماشین، از سایر صفحات سایت دیدن نمایید.

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست