بتن ماشین اصفهان

میکسر بتن آماده دستگاهی لازم و ضروری در زمینه ساخت و ساز است که کاربردهای بسیاری دارد. این دستگاه از جمله جدیدترین دستگاه های بتن ریزی به شمار می آید. با وجود مزایا و ویژگی های خارق العاده این دستگاه بسیاری هنوز شناخت کاملی نسبت به آن ندارند. از این رو در این متن قصد داریم به طور کامل به چیستی و فاکتورهای موثر بر قیمت میکسر بتن آماده بپردازیم. در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید، ما را تا پایان این متن همراهی نمایید که خریدی مطمئن و خوب را تجربه کنید.

میکسر بتن آماده چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است با چیستی این دستگاه آشنا شوید. میکسر بتن با نام های دیگری همچون مخلوط کن بتن و ملات ساز نیز شناخته می شود. این دستگاه از جمله جدیدترین دستگاه های موجود در ساخت و ساز به شمار می آید که قیمت بسیار مناسبی دارد.

دستگاه میکسر بتن برای تولید بتن با حجم کم تا متوسط یعنی در حدود 30 متر مکعب در روز مناسب است. عملکرد این دستگاه به کمک نیروی انسانی تکمیل می شود. به عنوان مثال برای پیمانه کردن بتن ها به نیروی انسانی نیاز است. از این رو توصیه می کنیم که از اپراتورهای کار بلد برای استفاده از دستگاه میکسر بتن کمک بگیرید. علاوه بر این دقت داشته باشید که بتن را بیش از حد مخلوط نکنید؛ چرا که موجب آب انداختن بتن می شود.

 

دستگاه میکسر بتن در حجم های مختلفی از قبیل 120، 140، 160، 250، 350، 400، 500، 750، 800 و 1000 لیتر بتن را آماده می کند و می سازد. با استفاده از این دستگاه از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد. قبل از اعلام میزان قیمت میکسر بتن آماده بهتر است در خصوص مزایای آن نیز اطلاعاتی کسب نمایید که با توجه به آن ها نسبت به خرید یا عدم خرید این دستگاه تصمیم بگیرید. مزایای این دستگاه عبارت هستند از:

صرفه جویی در زمان: دستگاه میکسر بتون را به راحتی می توان جا به جا کرد و در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار دارد. از این رو می توان ادعا کرد که به کمک این دستگاه در زمان صرفه جویی خواهد شد.

صرفه جویی در هزینه: قیمت دستگاه میسکر بتن بسیار مناسب است و شما را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می کند.

کیفیت بالا: کیفیت بتن تولید شده توسط این دستگاه بسیار بالاتر از سایر بتن های تولید شده توسط سایر دستگاه های موجود در بازار است.

بتن ماشین اصفهان

عوامل موثر بر قیمت میکسر بتن آماده

قیمت میسکر بتن آماده یکسان نیست و فاکتورهای بسیاری وجود دارند که بر قیمت نهایی این دستگاه تاثیر می گذارند. از جمله این فاکتورها عبارت هستند از:

  • متحرک و ثابت بودن دستگاه میکسر بتن
  • ضخامت ورق های به کار رفته در این دستگاه
  • نوسانات بازار
  • قیمت دلار
  • امکان ساخت جدول به صورت نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک میکسر بتن

 

بتن ماشین اصفهان با افتخار اعلام می کند که انواع دستگاه های بتونیر مورد نیاز در ساخت و ساز را با قیمت بسیار مناسب و کیفیتی بسیار عالی تولید و عرضه می کند. از جمله این دستگاه می توان به بتونیر 120، 250، 350، 400، 500، 750 و 1000 لیتر اشاره داشت.

با توجه به نوسانات بازار و قیمت این دستگاه توصیه می کنیم که قبل از خرید با شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل نمایید. کارشناسان مجموعه ماشین بتن اصفهان در ساعات و روزهای اداری در خدمت شما هستند که به تمامی سوالات شما پاسخ دهند و خریدی به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان آورند.

بسیاری از افراد معتقد هستند که خرید میکسر بتن دسته دوم نیز چاره ساز کار است، ولی این نکته را به خاطر داشته باشید که استهلاک این دستگاه به دلیل تماس دائم مصالح مختلف مانند سیمان، ماسه و شن بسیار بالا خواهد بود. از این رو خرید دستگاه میکسر دسته دوم به معنای سلامت و عمر پایین آن است.

علاوه بر هزینه های بیشتری را برای نگهداری و سرویس این دستگاه باید خرج کرد. تمامی این مسائل نشان می دهد که خرید این دستگاه به صورت دسته دوم صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

بتن ماشین اصفهان

کلام آخر

قیمت میکسر بتن آماده بسیار متغیر است. در واقع تولید کننده های مختلف این دستگاه را با قیمت متفاوتی به فروش می رسانند. از این رو اگر قصد خرید این دستگاه را با قیمت مناسب دارید، به شرکت بتن ماشین اصفهان مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه های مختلف با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

بتن ماشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست