بتن ماشین اصفهان

قیمت دستگاه جدول زن دستی نسبت به انواع دستگاه جدول زن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کمتر است.

از طرفی راندمان کاری این دستگاه و تعداد جدول های تولید شده در یک شیفت کاری توسط دستگاه جدول زن دستی، نسبت به دستگاه های ذکر شده به مراتب کمتر بوده و همین مسئله نیز باعث ارزان قیمت تر بودن این دستگاه شده است.

در واقع دستگاه جدول زن دستی کاملا مناسب برای کارگاه های کوچک و معمولی است.

یک اپراتور برای یک شیفت کاری این دستگاه کافی بوده و می تواند به صورت کاملا مسلط و بدون هیچ گونه مشکلی کنترل دستگاه را به دست بگیرد.
قیمت انواع دستگاه جدول زن دستی بسته به کیفیت فلز به کار رفته در آن ها و همچنین با توجه به برند آن ها متفاوت است.

یکی از شرکت های بزرگ کشور ما که در زمینه تولید دستگاه جدول زن دستی بسیار موفق عمل کرده و این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده است شرکت بتن ماشین اصفهان است.

ما در ادامه این مقاله در مورد ویژگی ها و خصوصیات دستگاه جدول زن دستی که در این شرکت تولید شده است بیشتر صحبت خواهیم کرد. بنابراین بهتر است که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه ما را تا انتها همراهی کنید.

جدول زن

دستگاه جدول زن دستی

اگرچه که در دستگاه‌ های جدول زن اتوماتیک و جدول زن نیمه اتوماتیک از الکتروموتور های چندگانه برای ویبره قالب ها، حرکت دستگاه یا سیستم هیدرولیک استفاده می ‌شود، اما در دستگاه جدول زن دستی هیچ کدام از این الکتروموتورها حضور ندارند.

بلکه تنها از یک الکتروموتور ۲ اسب برای ویبره دستگاه استفاده می شود. این دستگاه دارای طراحی بسیار محکم و بادوامی است که کارایی بسیار زیادی در زمینه تولید جدول دارد. دقت این دستگاه در قالب گیری جدول ها بسیار بالا است و به همین جهت نیز تمام جدول های تولید شده در یک شیفت کاری از لحاظ اندازه و ویژگی های ظاهری و کیفی با یکدیگر برابری می کنند.
اما می‌ توانید با استفاده از این دستگاه هزینه های تولید خود را کاهش داده و راندمان کاری خود را در یک جلسه کاری افزایش بدهید. این دستگاه در کارگاه های مختلف از جمله کارگاه تولید بلوک و جدول بیشترین کارایی را دارد.

اگرچه شما میتوانید از انواع مختلف دستگاه‌ های جدول زن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک نیز استفاده کنید، اما این دستگاه نسبت به هزینه خرید و هزینه های نگهداری و تعمیراتی که دارد بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود، و می تواند پاسخگوی نیاز شما در حجم های مختلف باشد.

سیستم ویبراتور دستگاه جدول زن دستی باعث می شود جدول های بتنی به صورت کاملا متراکم محکم و با کیفیت تولید شوند.
اگر چه که راندمان کاری این دستگاه نسبت به انواع اتوماتیک کمتر است، اما کیفیت تولید آن و کیفیت بلوک های تولید شده توسط این دستگاه به هیچ عنوان کمتر از دستگاه ‌های دیگر نیست و از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

ویژگی های دستگاه جدول زن دستی

دستگاه جدول زن دستی را با نام دستگاه جدول زن برقی نیز می شناسند. این دستگاه از یک دینام دو اسب بخار برای عملیات ویبراتور خود استفاده می کند. عملیات ویبره زدن و یا لرزش قالب ها با استفاده از این دینام انجام می ‌شود و تمام مراحل دیگر در زمینه ساخت جدول بتنی به صورت کاملا مکانیکی انجام می پذیرند.

عملیات مکانیکی باید توسط یک اپراتور مسلط به دستگاه هدایت شوند. دستگاه جدول زن دستی در نوع دو قالبه، سه قالبه و چهار قالبه تولید و به بازار فروش ارائه شده اند، و بسته به نوع خود می توانند از ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ عدد جدول را در یک شیفت کاری تولید کنند.

اگرچه که دستگاه های جدول زن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک توانایی تولید ۱۰۰۰ الی ۶۰۰۰ جدول را در طول یک شیفت کاری دارند، اما در صورتی که شما در سطح محدود مشغول به فعالیت باشید و یا صرفا یک کارگاه کوچک داشته باشید دستگاه جدول زن دستی به صورت کامل پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

همچنین شما می توانید برای افزایش راندمان کاری خود، شیفت کاری را در طول ۲۴ ساعت افزایش داده و از دو اپراتور برای دو شیفت ۸ ساعته استفاده کرده و حجم تولید خود را دو برابر کنید.
برای دریافت مشاوره های بیشتر در این زمینه می توانید از طریق وب سایت بتن ماشین اصفهان اقدام نمایید.

این فروشگاه تمامی محصولات را از تولید به مصرف با قیمت و کیفیت تضمینی در معرض فروش برای مشتری قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست