بتن ماشین اصفهان

دستگاه جدول زن یکی از بهترین دستگاه‌های حال حاضر در بازار است که در عرض زمان بسیار کمی اقدام به ساخت انواع جدول های بتنی تا 50 سانتی متر ارتفاع می کند. از این رو بسیاری از افراد برای این که بتواند کسب و کار خود را رونق دهند و در این زمینه به خوبی فعالیت داشته باشند به خرید دستگاه جدول زن می پردازند.

اما برای دسته ای دیگر، قیمت این دستگاه بالاست و به دنبال خرید نوع دسته دوم آن هستند. اگر شما نیز قصد دارید یک دستگاه بلوکه زن دسته دوم خریداری کنید، در این مطلب با بتن ماشین اصفهان همراه باشید که در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات پیرامون این موضوع و ویژگی های دستگاه جدول زن دسته دوم بپردازیم.

جدول زن

نکاتی که قبل از خرید دستگاه جدول زن دست دوم باید به آن توجه کنیم

نه تنها به هنگام خرید دستگاه جدول زن دست دوم، بلکه به هنگام خرید هر دسته دومی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید که بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خرید دستگاه جدول زن دست دوم باید پاسخ 3 سوال زیر را بدانید و با توجه به آن ها دستگاه خود را انتخاب کنید. حال یک به یک به این موارد می پردازیم.

 

بودجه من برای خرید دستگاه جدول زن دست دوم چقدر است؟

اگر شما به عنوان یک خریدار احتیاج دارید دستگاهی را بخرید که هزینه کمتری داشته ، باید به دنبال نوع قرون به صرفه آن باشید. به عنوان مثال، برخی از دستگاه های جدول زن دست دوم به خودی خود توان کمتری دارند که مقرون به صرفه هستند.

در این جا حواستان باشد که دستگاهی را خریداری نکنید که طول عمر خود را طی کرده باشد و عملاً برای شما کارایی مناسبی را ارائه ندهد. پس علاوه بر بودجه، به کیفیت دستگاه ارائه شده نیز توجه کنید.

اهداف من برای ماشین آلات ساخت بلوک بتنی چیست؟

آیا به خروجی ساعتی بالا نیاز دارید یا یک تازه کار هستید و ترجیح می دهید سرمایه گذاری کمتری انجام دهید؟ با توجه به این که هدفتان دقیقا چیست به بررسی دستگاه جدول زن دست دوم بپردازید و دستگاهی را انتخاب کنید که به هنگام کار صدای متناسب و لرزش زیادی نداشته باشد؛ زیرا این دسته از دستگاه ها طول عمر خود را گذرانده اند و مناسب اجرا شدن اهداف شما نیستند.

چقدر ظرفیت توان دارید؟

آخرین نکته ای که باید در نظر بگیرید ظرفیت برقی است که در دسترس دارید. بسته به شهر محل زندگی خود، کارخانه و امکانات ممکن است ظرفیت های برق متفاوتی داشته باشید و این بر تصمیم شما در هنگام خرید دستگاه جدول زن دست دوم تاثیر می گذارد. حتما به توان دستگاه توجه داشته که با محل کار شما مطابقت داشته باشد.

دستگاه جدول زن دست دوم بخریم یا نه؟

حال یا توجه به موارد اشاره شده سوال پیش می آید که دستگاه جدول زن دسته دوم بخریم یا نه؟ خرید دستگاه جدول زن شاید باعث صرفه جویی در بودجه شما شود، اما به نوعی دستگاهی مقطعی است و تنها در بازه زمانی می تواند نیاز شما را برطرف کند، زیرا این دستگاه به نوعی عمر مفید خود را کرده است و از این جا به بعد می تواند تنها نیمی از نیاز شما را برطرف کند.

از طرفی چنین دستگاه هایی به تعمیر بیشتری نیاز دارند. از این رو با مقایسه عمر مفید و هزینه های مورد نیاز برای تعمیر دستگاه دسته دوم متوجه خواهید شد که از لحاظ اقتصادی چندان سودی نبرده اید.
از سویی دیگر، در مقایسه با خرید دستگاه نو، باید بگوییم که دستگاه تازه می تواند گزینه بهتری نسبت به دستگاه دست دوم باشد، زیرا این دستگاه با توجه به فشار و ساعت کاری شما عملکردش مشخص می شود، پس طول عمر بسیار بیشتری دارد و گزینه بهتری برای مهندسان باشد.

کلام آخر

خرید دستگاه جدول زن دست دوم شاید در نگاه اول به صرفه باشد، ولی عمر مفید دستگاه های دسته دوم کمتر است. همچنین هزینه های مورد نیاز برای تعمیر آن بیشتر خواهد بود. از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که دستگاه جدول زن نو بخرید و مدت زمان بیشتری از آن بهره ببرید. شما عزیزان می توانید برای خرید دستگاه جدول زن از سایت بتن ماشین اقدام کرده یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست