بتن ماشین اصفهان

بتونیر یا خلاطه 750 لیتری یکی از پرکاربردترین ماشین آلات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی است که برای میکس انواع مختلف مصالح ساختمانی نظیر شن و ماسه و آب استفاده می‌شود. به طور کلی بتونیرها بر اساس مقیاس و نیاز پروژه‌های عمرانی در حجم‌های متنوع تولید می‌گردند.

بتونیر ۷۵۰ لیتری یکی از پرفروش‌ترین بتونیرهای مورد استفاده در ایران است که بارگیری آن از طریق سیستم هیدورلیکی انجام می‌گیرد. با وجود این که بسیاری از بتونیرها ثابت هستند و بتن و مصالح ساخته شده توسط این بتونیرها لازم است به محل پروژه منتقل شوند، بتونیر 750 لیتری با برخورداری از قابلیت جابه‌جایی نقش مهمی در کاهش هزینه‌های ساخت و ساز ایفا می‌کند.
قیمت بتونیر 750 لیتری تحت تأثیر عوامل مختلفی نظیر حجم تانک، نوع موتور و نوع سوخت مصرفی، کشور سازنده و برند بتونیر، قیمت روز آهن، قیمت روز دلار و موارددیگر تعیین می‌گردد.

با افزایش ساخت و ساز در سال‌های اخیر سازندگان انواع ماشین آلات صنعتی توانسته است با آینده نگری منطقی به تولید برترین بتونیرهای موجود در بازار بپردازند. بتن ماشین اصفهان با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ساخت و عرضه ماشیت آلات صنعتی توانسته است نام خود را به عنوان یکی از تخصصی‌ترین برندهای بتونیر به ثبت برساند.
از برترین خدمات بتن ماشین اصفهان می‌توان به ارائه گارانتی پانزده ماهه اشاره کرد. علاوه بر این، خدمات پانزده سال پس از فروش بتن ماشین اصفهان نشان از کیفیت بسیار بالای ماشین آلات صنعتی به ویژه بتونیرهای این شرکت دارد. برای خرید و استعلام قیمت دستگاه مخلوط کن سیمان و سایر دستگاه ها و تجهیزات موردنیاز خود می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

بتن ماشین اصفهان

بتونیر 750 لیتری

بتونیر 750 لیتری از ماشین‌ آلات مورد استفاده در پروژه‌های عظیم نظیر سدسازی، فرودگاه‌ها، بتن ریزی مجتمع‌های مسکونی بزرگ و البته برج‌ها است. بتونیر ۷۵۰ لیتری در گروه بتونیرهای محرک قرار می‌گیرد که به منظور ایجاد قابلیت جابه‌جایی به چهار چرخ تجهیز شده است. علاوه بر چرخ‌های ذکر شده، جالب است بدانید که جابه‌جایی بتونیر ۷۵۰ لیتری توسط مال بند و ید کش نیز انجام می‌پذیرد.

اجزای سازنده بتونیر 750 لیتری را می‌توان در دیگ، شاسی دستگاه، پارویی، چرخ لاستیکی، سیستم گردش دیگ، باکت هیدرولیکی و محفظه موتور خلاصه کرد.
با توجه به این که سیستم بارگیری بتونیر ۷۵۰ لیتری توسط الکتروموتور و برق سه فاز انجام می‌گیرد، برای گردش دیگ این بتونیر پرکاربرد ۱۰ اسب بخار لازم است. علاوه بر این، برای توان مورد نیاز به حرکت درآوردن باکت ۷.۵ اسب بخار است.

از ویژگی‌های بتونیر ۷۴۰ لیتری می‌توان به برخورداری از چهار چرخ پیکانی، سیستم برقی، چهار غلط لاستیکی، مجهز به جک، برخورداری از شیر و پمپ هیدرولیک و تابلوی برف اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، بتونیر ۷۵۰ لیتری دیزلی تانک آب نیز تعبیه شده است.

مشخصات میکسر بتن 750 لیتری

ظرفیت مفید بارگیری بتونیر 750 لیتری 650 لیتر و سرعت گردش دیگ برای میکس مصالح 13 دور در دقیقه است. نوع موتور گرداننده بتونیر 750 لیتری برقی و دیزلی و قدرت موتور گرداننده ۱۵+ است. از دیگر مشخصات میکسر بتن 750 لیتری می‌توان به مکانیزم گردش دیگ رولیک لاستیک فشرده، مکانیزم بارگیری مصالح باکت هیدرولیکی، مکانیزم تخلیه مصالح گردش دو جهته و نحوه انتقال و جابه‌جایی دستگاه توسط چهار چرخ اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین مزایای بتونیر ۷۵۰ لیتری چرخش مداوم دیگ است که منجر به میکس بهتر بتن و در نهایت جلوگیری از سفت شدن بتن و مصالح می‌شود. در نظر داشته باشید که بتونیرهای مختلف نیازمند رعایت اصولی خاصی هستند.
به عنوان مثال، لازم است پیش از اقدام به هر کاری تمامی قسمت‌های بتونیر ۷۵۰ لیتری به طور دقیق بررسی و کنترل شود. پس از پایان کار با دستگاه تمامی پسماند مواد به طور کامل دور ریخته شود و میکسر با دقت بسیار بالا شسته شود.

داخل دیگ بتونیر ۷۵۰ لیتری باید پس از هر بار استفاده به طور کاملا توسط یک برس شسته شود. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان بر روی قسمت موتور آب ریخته نشود زیرا خطر اتصالی و در پی آن سوختن موتور وجود دارد. برای برداشتن پوشش موتور لازم است از قطع بودن برق اطمینان کامل داشته باشید.
با توجه به این که بتونیر ۷۵۰ لیتری در گروه بتونیرهای حرفه‌ای قرار می‌گیرد، ب

ه شما پیشنهاد می‌کنم نحوه استفاده و نگهداری از این دستگاه حرفه‌ای را از افراد متخصص فرا بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بتونیر ۷۵۰ لیتری و دیگر ماشین آلات صنعتی با کارشناسان بتن ماشین اصفهان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست