بتن ماشین اصفهان

بتونیرها برای مصارف صنعتی به اندازه زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. این ماشین آلات صنعتی مصرف برق زیادی دارند. برای همین گاهی هزینه ها سرسام آور می شود. امروزه بتونیرهای جدیدی وارد بازار شده اند که راه حلی برای این معضل اساسی هستند. ملات سازهای تک فاز مصرف پایین تری دارند.

در این مقاله می توانید اطلاعات جامعی را درباره قیمت بتونیر تک فاز به دست آورید. در پایان نیز قادر هستید از یک شرکت معتبر خرید خود را به انجام برسانید.

بتونیر تک فاز 

مصرف برق شهری به صورت تک فاز است. برق سه فاز برای مصارفی با ولتاژ بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. برق مصرفی بتونیرهای تک فاز توسط الکتروموتورها کنترل می شود. به همین دلیل این نوع ملات سازها بدون نیاز به ولتاژ بالا به خوبی کار می کنند.

توان قدرتی بتونیز تک فاز برابر با سه اسب بخار است. برای دستگاه هایی با توان قدرتی بیش تر از برق سه فاز استفاده می شود. در بتونیرهایی با ظرفیت چهارصد لیتر و پایین تر می توان از برق تک فاز بهره برد.

در مقابل بتونیرهایی با ظرفیت پانصد لیتر و بالاتر برای عملکرد مطلوب به برق سه فاز نیاز دارند.

عوامل موثر بر قیمت بتونیر تک فاز

یکی از مهم ترین نکات در خرید هر محصولی قیمت آن است. ملات سازها نیز به عنوان ماشین آلان گران قیمت صنعتی از این قائده مستثنی نیستند. فاکتورهای متعددی در قیمت بتونیر تک فاز تاثیرگذار هستند. در این بخش به بررسی این عوامل مهم می پردازیم.

کیفیت بتونیر تک فاز

مهم ترین عامل موثر بر قیمت بتونیر تک فاز کیفیت آن است. بدون شک استفاده از مواد اولیه نامرغوب به اندازه زیادی در کاهش قیمت تاثیر می گذارد. اما این تجهیزات و ابزارهای بی کیفیت به طور غیرمستقیم هزینه خریدار را افزایش می دهند. خرابی زودهنگام دستگاه و کاهش طول عمر آن از عواقب خرید ماشین آلات بی کیفیت صنعتی به شمار می روند. بتونیرهای باکیفیت قیمت بیش تری نسبت به نوع نامرغوب دارند. اما مزایای این ملات سازها به مراتب بیش تر است. از مزایای استفاده از این نوع بتونیر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استحکام مناسب
  • کیفیت مناسب بتن های تولید شده
  • کارکرد و عملکرد مناسب
  • طول عمر بالا
  • سرعت مناسب دستگاه

سیستم گردش دیگ بتونیر

سیستم گردش دیگ ملات سازها در دو نوع مختلف تولید می شود. نوع اول بتونیر تک فاز دنده کمری نام دارد. دنده کمری ها کار چرخش دیگ بتونیر را به وسیله چدن های اطراف دیگ انجام می دهند. از این رو به آن ها دنده کمری می گویند. نوع دیگر سیستم گردش بتونیر دنده زیر است. در این نوع بتونیرها گردش به وسیله دنده های انتهایی دیگ به انجام می رسد. این چرخ دنده ها قدرت بالایی دارند. با ورود نیرو از گیربکس به دنده دیگ می چرخد. یکی از عوامل موثر بر قیمت بتونیر تک فاز نوع سیستم گردش دستگاه است.

ظرفیت بتونیر تک فاز

بتونیرهایی که به صورت تک فاز تولید می شوند ظرفیت های گوناگونی دارند. انتخاب ظرفیت بر اساس نیاز مخاطب انجام می گیرد. ملات ساز تک فاز در ظرفیت های کم، متوسط و زیاد ساخته می شود. ظرفیت یکی از نکات تعیین کننده قیمت بتونیر تک فاز به شمار می رود. هر قدر ظرفیت بتونیر بیش تر باشد، قیمت آن نیز بیش تر خواهد شد.

ملات ساز تک فاز می تواند در ظرفیت های زیر تولید شود:

  • ۱۲۰ لیتری (ظرفیت کم)
  • ۲۵۰ لیتری (ظرفیت متوسط)
  • ۴۰۰ لیتری (ظرفیت زیاد)

قطر ورق های دیگ بتونیر

قطر ورق ها بر قیمت تاثیرگذار خواهد بود. ورق های دیگ معمولا از آهن ساخته می شوند. نوسانات بازار آهن تاثیر مستقیمی بر قیمت بتونیرها خواهد گذاشت. هر چه آهن گران تر شود با افزایش قیمت بتونیر روبرو خواهیم شد. از سوی دیگر ارزانی آهن باعث کاهش قیمت ملات ساز خواهد بود.

کلام آخر

ملات سازهای تک فاز برای مصارف گوناگونی قابل استفاده اند. این ماشین آلات در بسیاری از موارد می توانند جایگزین مناسبی برای نوع سه فاز باشند. قیمت بتونیر تک فاز بر اساس عوامل مختلفی متغیر است. در این مقاله به بررسی فاکتورهای موثر بر قیمت این محصول پرداختیم. علاوه بر آن بتونیر تک فاز را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار دادیم. در صورتی که قصد خرید بتونیر تک فاز را دارید می توانید با مجموعه بتن ماشین ارتباط برقرار سازید. بتن ماشین با سال ها تجربه بتونیرهای باکیفیتی را تولید کرده و به سراسر کشور عرضه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست