بتن ماشین اصفهان

داشتن نقشه و برنامه ریزی برای فعالیت در هر زمینه‌ ای اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین علت افرادی که قصد سرمایه گذاری و فعالیت در کارگاه بلوک زنی را دارند، نیاز است که از یک طرح توجیهی کمک بگیرند. در واقع استفاده از یک راهنمای مناسب به شما کمک می کند تا بتوانید برای رسیدن به اهداف خود در راه اندازی کارگاه بلوک زنی به بهترین شکل عمل نمایید. طرح توجیهی کارگاه بلوک زنی به شما کمک می کند تا بتوانید در راستای به دست آوردن سود و بالا بردن تولید از بالاترین استانداردها کمک بگیرید. افرادی که قصد شروع کار در این حوزه را دارند باید از یک طرح توجیهی مناسب کمک بگیرند.
با توجه به بررسی میزان سرمایه گذاری اولیه و همچنین سود خالصی که هدف قرار گرفته اید، می توانید از طرح توجیهی استفاده نمایید. کارشناسان می توانند با بررسی بازارهای هدف به شما راهکارهای مناسب را ارائه دهند. علاوه بر این یک طرح توجیهی کارگاه بلوک زنی اگر توسط یک متخصص در این زمینه ارائه شود، به شما کمک می‌کند تا بتوانید از تجهیزات حرفه‌ ای کمک بگیرید و با در نظر گرفتن مسائل فنی به بهترین شکل موفقیت خود را تضمین کنید. با ما همراه باشید تا به شما در این زمینه اطلاعات کافی را ارائه دهیم.

کارگاه بلوک زنی یا کارگاه تیرچه بلوک چیست

قبل از اینکه تصمیم خود را بگیرید و به دنبال شروع به کار در کارگاه تیرچه بلوک یا کارگاه بلوک زنی بروید، بهتر است ابتدا درک کاملی از این فعالیت داشته باشید. کارگاه بلوک زنی یا کارگاه تیرچه بلوک به مکانی گفته می شود که در آن می‌توانید با بهره گیری از تجهیزات استاندارد و انواع دستگاه های بلوک زن، روی به تولید این مصالح برای ساخت و ساز بیاورید. تیرچه بلوک به محصولاتی گفته می شود که امروزه برای ساخت و سازهای کوچک و سالن های بزرگ به میزان قابل توجهی مد نظر قرار گرفته است.
با توجه به نیاز بازار و همچنین افزایش ساخت و ساز، کارگاه های بلوک زنی یا کارگاه های تیرچه بلوک امروزه فعالیت خود را به صورت گسترده در این زمینه انجام می دهند. یک کارگاه بلوک زنی یا کارگاه تیرچه بلوک را می توان در زمینی به ابعاد مورد نیاز راه اندازی کرد. در کارگاه بلوک زنی بخش های مختلفی مانند حوضچه ها برای عمل آوری تیرچه، اتاق های مختلف برای نگهبانی و همچنین کارگران مشاهده می شود. علاوه بر این یک فضای باز در کارگاه تیرچه بلوک نیاز دارید تا بتوانید از کف صاف و بتن ریزی شده آن استفاده نمایید.

جدول هزینه و درآمد طرح مواردی که باید در طرح توجیهی در نظر گرفت

هنگامی که به دنبال ارائه طرح توجیهی کارگاه بلوک زنی هستند، از جنبه های مختلف باید به این موضوع پرداخته شود. با توجه به تجهیزات مورد نیاز که برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی لازم دارید، می توان گزینه های مختلفی را به منظور سرمایه‌ گذاری در این حوزه مد نظر قرار داد. یک طرح توجیهی کارگاه بلوک زنی باید به صورت دقیق جدول هزینه های مورد نیاز را داشته باشد.

به عنوان مثال در راه اندازی کارگاه بلوک زنی باید موارد مختلفی مانند نوع دستگاه بلوک زن را در نظر گرفت. با توجه به اینکه امروزه انواع دستگاه بلوک زن را با استانداردهای گوناگون می توانید خریداری کنید، بسته به اهدافی که در نظر گرفته اید، قادر هستید در جدول هزینه‌ های خود این مورد را به کار ببرید.
علاوه بر این از دیگر مواردی که در طرح توجیهی مدنظر قرار خواهند گرفت، می توان به میکسر، قالب های استاندارد و دستگاه بتن ریز اشاره نمود. هزینه‌ هایی که برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی در نظر باید داشته باشید فراتر از موارد فوق هستند.

به عنوان مثال مواد خامی که برای تولید تیرچه بلوک به کار می روند اعم از پودر سیمان پرتلند، شن، ماسه و همچنین مواد افزودنی شیمیایی می‌ توانند در هزینه های پرداختی برای راه اندازی این کسب و کار تاثیر خود را نشان دهند.

در طرف مقابل در جدول درآمد کارگاه بلوک زنی نیز باید به صورت دقیق سودآوری با توجه به میزان سرمایه گذاری که انجام داده اید، به شما ارائه می شود. بدون تردید بخش زیادی از افرادی که به دنبال فعالیت در زمینه تولید بلوک و تیرچه بلوک هستند، میزان سرمایه اولیه و همچنین سود آن را از جمله مهمترین دغدغه های خود اعلام می‌کنند. اینکه درآمد کارگاه تیرچه بلوک چگونه است و تا چه اندازه می‌تواند سودآور باشد، به موارد مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال با توجه به فضایی که در نظر گرفته اید و همچنین الگوهای استانداردی که برای تجهیزات خود به کار برده اید، میزان سودآوری این کسب و کار مشخص می شود.

سود بلوک زنی

راه اندازی کارگاه بلوک زنی یکی از ایده های پر سود در ایران محسوب می شود چرا که بلوک های سیمانی جزو اصلی ترین مصالح ساختمانی است که همیشه در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین همیشه تقاضای بالایی دارد و هیچ وقت این تقاضا کم نمی شود.

البته در بحران هایی ممکن است ساخت و ساز متوقف شود و خرید و فروش بلوک های سیمانی نیز متوقف شود اما در نظر داشته باشید که آن زمان ها بحران برای تمام کسب و کارها است و شرایط جوی دلیل آن مشکل شده و چاره ای جز گذراندن آن دوران نیست. اما در غیر این صورت یک کسب و کار بسیار پرسود به حساب می آید. چرا؟ چونکه سرمایه اولیه زیادی نمیخواهد، همیشه پرتقاضا است و تخصص زیادی نیاز ندارد.

برای تعیین کردن سود کارگاه بلوک زنی همچون هر کسب و کار دیگری لازم است تا مبلغ فروش را از تمام هزینه های تولید و سربار تولید و هزینه های متفرقه که باید جایگزین شوند کم کنید و هرآنچه باقی می ماند مبلغ سود خالص از کارگاه بلوک زنی است. به طور کلی درآمد بلوک زنی را می توان به دو صورت درآمد مستقیم و غیر مستقیم در نظر گرفت. برای رسیدن به یک سود قابل توجه در شغل بلوک زنی نیاز است تا یک کارگاه با تجهیزات و متراژ قابل قبول در یک محله مناسب پیدا کنید. راه اندازی کارگاه بلوک زنی در منطقه ای که ساخت و ساز در آن زنده است کمک می کند تا با سرعت بیشتری به قول معروف مشتری گیر شوید.

 

توصیه می شود کارگاهی که مد نظر دارید دارای باند مناسب، انبار سیمان، آب و برق و اتاقک برای استراحت کارگران باشد. بلوک زنی جزو دسته کسب و کارهایی است که با در نظر گرفتن یک سری اصول اصلی و اولیه قبل از راه اندازی کارگاه می توانید به سادگی از ماه دوم الی سوم شروع کار خود به درآمد ماهیانه حداقل 50 میلیون به بالا برسید. البته به خاطر داشته باشید که تبلیغات برای جذب مشتری و زنده نگه داشتن اسم خود همیشه باید در کسب و کار شما در الویت اول باشد.

تبلیغات را به هر نحوی که می توانید باید انجام دهید و هیچ وقت متوقف نکنید. تبلیغات می تواند به صورت پخش تراکت، مجله ای، استند، استفاده از سایت و فضای مجازی و … انجام گیرد. همچنین استفاده از متریال با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش و در نظر گرفتن قیمت های مقرون به صرفه و طمع نکردن کمک می کند تا با سرعت بیشتری به سود برسید.

محاسبه بر اساس دستگاه بتن ماشین

محاسبه کارگاه بلوک زنی را بر اساس تجهیزاتی که به کار می برید انجام خواهید داد. به عنوان مثال انواع دستگاه بلوک زن را در مدل های مختلف می توانید امروزه خریداری نمایید. در مجموعه بتن ماشین دستگاه بلوک زن را با جدیدترین استانداردها به شما ارائه می دهیم. یکی از تجهیزاتی که برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی می توانید از بتن ماشین خریداری کنید، دستگاه بلوک زن کادونا نام دارد. این دستگاه فوق العاده به گونه ای طراحی شده است که می‌ تواند با سرعت بالا فرآیند تولید بلوک را انجام دهد. دیگر دستگاه هایی که ما در مجموعه بتن ماشین به شما ارائه می دهیم، بلوک زن سیلودار اتوماتیک خواهد بود.
با توجه به اینکه دستگاه بلوک زن سیلودار اتوماتیک دارای ظرفیت تولید 1000 تا ۴۵۰۰ عدد در هر شیفت کاری است، می‌توانید روی قابلیت های آن برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی حساب ویژه‌ ای باز نمایید. انواع دستگاه بلوک زنی شش قالب و دستگاه بلوک زن ۵ قالبه مکانیکی نیز در مجموعه بتن ماشین عرضه می شوند. با توجه به نوع دستگاهی که خریداری می کنید، محاسبه میزان درآمد را به راحتی می توانید انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و دریافت راهنمایی های لازم برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی می توانید با کارشناسان فروش مجموعه بتن ماشین تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست