بتن ماشین اصفهان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد روی کار آمدن انواع دستگاه های مختلف در حوزه ساخت و ساز هستیم که روند این کار را برای ما بسیار راحت تر می کنند. یکی از انواع این دستگاه ها، دستگاه جدول زن نام دارد که به صورت دستی یا اتومات ساخته شده و به ارائه انواع جدول های بتنی می پردازد. دستگاه بلوک زن یکی از بهترین دستگاه های تولیدی حال حاضر در بازار است، زیرا می تواند روند ساخت و ساز را سرعت بخشد که در نتیجه با افزایش سود رو به رو خواهد بود. در این مطلب با بتن ماشین اصفهان همراه باشید که به صورت اختصاصی با دستگاه جدول زن آشنا شوید.

ویژگی های دستگاه جدول زن

دستگاه جدول زن می تواند تا حد زیادی توسط کارآفرینان جدید و کوچک مورد استفاده قرار گیرد. هدف کارآفرین تازه کار، متعادل کردن اثربخشی هزینه و بهره ‌وری است. شما می توانید با طیف مدرن ماشین آلات بلوک سازی بتنی یا همان دستگاه های جدول زن به آن دست یابید.
جدیدترین مدل های این دستگاه را می توان در مکانی کوچک قرار داد و با منابع محدود کسب و کاری در مقیاس کوچک راه اندازی کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه جدول زن این است که مدل استاندارد آن را می توان در مساحت کمتر از 200-400 متر مربع راه اندازی کرد.

با دستگاه های جدول زن خروجی کنترل کیفیت بیشتری خواهد داشت. شما به نیروی انسانی کمتری با استفاده از این دستگاه نیاز دارید که در نتیجه منجر به دریافت خروجی بیشتر می شود. طیف های مختلفی از محصولات را می توان از یک دستگاه با یک تغییر قالب ساده و سریع تولید کرد و هزینه ها را کاهش داد و قیمت ها را رقابتی نگه داشت. یک دستگاه بلوک زن استاندارد می تواند بین 500 الی 25000 جدول بتنی در یک روز تولید کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید سریع و دقیق
  • یکپارچه با سیستم های کنترل پیشرفته
  • دقت در ابعاد بلوکه های بتنی تولیدی
  • کیفیت ثابت با تثبیت انواع قالب در دستگاه
  • ایجاد تغییرات در انتقال صفحه و کنترل سطح مواد
  • افزایش خروجی
  • تولید بلوک با سرعت بالا بر اساس نوع ماشین و مصالح مورد استفاده
  • کیفیت مونتاژ
  • قابلیت تنظیم
  • افزایش فشار اکستروژن

مشخصات فنی دستگاه جدول زن

اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات فنی دستگاه بلوک زن بیاندازیم، می توانیم ابتدا با ارتفاع بلوکه های بتنی که توسط این دستگاه ساخته می شوند شروع کنیم. این دستگاه جدول بتنی خود را تا حداقل 50 سانتی متر ارتفاع می سازد.

همچنین دستگاه های جدول زن از انواع قالب های مختلف از جمله 3 الی 8 قالب شروع می شوند برای که برای ساخت جداول کاربرد خواهند داشت. ابعاد بتن های تولید شده توسط این دستگاه 50 در 126 سانتی متر است.
تمامی قطعاتی که در ساخت این دستگاه به کار رفته اند از بهترین قطعات بوده که استفاده طولانی مدت از این دستگاه را برای شما به ارمغان می آورند.

بدنه دستگاه جدول زن نیز از فلز بسیار مستحکم ساخته شده که به هنگام استفاده عواملی مانند ضربات باعث ایجاد خراشیدگی یا فرورفتگی در بدنه دستگاه نشوند. برخی از این دستگاه ها نیز ضد آب بوده که قرار گرفتن آن ها در هوای بارانی بلا مانع است.
به صورت کلی، مشخصات فنی این دستگاه به گونه ای ارائه شده که شما با خرید آن دستگاهی را برای خود داشته باشید که طول عمر بسیار بالایی دارد و سال های بسیار به ساخت انواع جداول بتنی بپردازد. بتن ماشین اصفهان دستگاه هایی را در اختیار شما قرار می دهد که روزانه چندین هزار جدول را تولید می کنند.
کلام آخر
جدول یا بلوک های بتنی به دلیل مزایای متعددی مانند دوام، استحکام، پایداری سازه، مقاومت در برابر آتش، عایق بودن و جذب صدا، بسیار محبوب هستند و در ساخت و ساز ساختمان ها در کشور کاربرد فراوانی دارند.

بلوک های بتنی شکل جذابی داشته و برای هر سبک معماری به راحتی قابل استفاده هستند.
بتن ماشین اصفهان با تمرکز فزاینده بر بازسازی زیرساخت های فعلی به همراه مواردی مانند دستگاه جدول زن و سرمایه گذاری های رو به رشد در ساخت و ساز مسکونی به فعالیت می پردازد. انتظار می رود ظهور مصالح ساختمانی پایدار به رشد بازار بیشتر کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست