بتن ماشین اصفهان

دستگاه جدول زن وت پرس یا جدول زن فیلتری به روش خیس از جمله دستگاه موجود در زمینه تولید انواع جدول های بتنی است که کاربرد بسیاری دارد. این دستگاه در دو نوع پرس های مرطوب خطی تک قالبی و پرس مرطوب سه ایستگاهی وجود دارد که محصولات بتنی با چگالی بالا تولید می کند که متراکم ترین شکل بتن است.

بتن ماشین اصفهان برای کمک به ساخت و ساز این دستگاه را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب عرضه می کند. با این حال اگر قصد خرید این محصول را دارید، در این مطلب از بتن ماشین با ما همراه باشید که با تمامی مطالب پیرامون دستگاه وت پرس آشنا شوید.

جدول زن

دستگاه وت پرس تولید جدول چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه ساخت بلوک بتنی دارای سه ایستگاه با عملکرد پرس کاملا قابل تنظیم و ابزار تشخیصی PLC از راه دور است. دستگاه جدول زن وت پرس برای ساخت بتن با حجم بالا طراحی شده و کاملا اتوماتیک است. این دستگاه از سه قالب پرس سنگ فرش با تراکم بالا، سنگ های کرب (کربس) و سایر اشیاء جدول ساخته می شود.

دستگاه وت پرس با استفاده از فرآیند پرس هیدرولیک و سیستم میز دوار یکی از کارآمدترین روش های تولید جدول های بتنی فشرده به شمار می آید.
این سیستم شامل فرآیندی است که طی آن بتن خیس توسط فرآیندی خودکار بر اساس حجم دقیق و از پیش تعیین شده در قالب ریخته می شود.

پس از آن با استفاده از فشار بسیار بالا و آب زدایی خلاء به طور همزمان فشرده شده و در نهایت محصولی بسیار متراکم با پرداخت و دقت برتر تولید می شود. دستگاه جدول زن وت پرس هر آنچه را که برای پرس سه قالب نیاز دارید را فراهم می کند. دیگر ویژگی های دستگاه جدول زن وت پرس عبارت اند از:

  • دارای 3/6 پیکربندی قالب / سه ایستگاه
  • عملکرد پرس کاملا قابل تنظیم
  • ابزارهای تشخیصی PLC از راه دور
  • دارای قابلیت ارتقا
  • خودکار برای تولید جداول بتنی در حجم بالا
  • عملکرد پرس کاملاً قابل تنظیم
  • استفاده از آخرین پیشرفت های تکنولوژی پرس بتن

خرید دستگاه تولید جدول بتنی وت پرس

اگر قصد دارید زمینه تولید جداول بتنی خود را گسترده تر کنید، نیاز است که به خرید دستگاه جدول زن بتنی وت پرس بپردازید. این دستگاه بتن هایی با تکنولوژی روز ساخته و به بازار عرضه می کند. بتن ماشین اصفهان تا به امروز توانسته بهترین دستگاه های جدول زن بتنی وت پرس را در اختیار افراد قرار دهد که آن ها بتوانند به راحتی با خرید این دستگاه به عرضه انواع بتن های ساخته شده با تکنولوژی خیس بپردازند.

برای خرید دستگاه تولید جدول بتنی وت پرس نیاز است که مواردی را مد نظر خود قرار دهید که انتخابی مناسب را تجربه کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

  • دستگاه انتخابی شما باید دستگاهی باشد که توان آن متناسب با کارخانه یا محلی تنظیم شود که دستگاه را در آن قرار می دهید. اگر توان دستگاه بیشتر از حد محل تولیدی شما باشد، به طبع نمی تواند به خوبی به فعالیت خود ادامه دهد.
  • میزان تولیدتان را در روز مشخص کنید. هدف شما باید از همان ابتدا قبل از خرید این دستگاه مشخص شود. اگر قصد دارید تعداد بلوکه هایی را تولید کنید که صرفا نیاز روزانه شما را برطرف کنند، قطعا خرید این دستگاه مناسب شما نیست، اما اگر قصد دارید مقدار بتنی را تولید کنید که بتواند کسب و کار شما را راه بیاندازد و به نوعی پس از آن به فروش بتن ها بپردازید، خرید این دستگاه به شما توصیه می شود.
  • دستگاه جدول زن وت پرسی را خریداری کنید که توسط فروشگاهی معتبر مانند بتن ماشین اصفهان عرضه و برند معتبر تولید شده باشند. همواره در نظر داشته باشید که افراد طمع کار در این بین بسیار هستند و می توانند به راحتی شما را فریب داده و دستگاه های بی کیفیتی را در اختیارتان قرار دهند. پس انتخاب درست را در این زمینه داشته باشید.

کلام آخر
همان طور که در این مطلب به آن اشاره کردیم، یکی از راه هایی که می توانید به تولید انواع بلوکه های بتنی بپردازید استفاده از دستگاه جدول زن وت پرس است. این دسته از دستگاه ها می توانند با فناوری تازه ای که دارند به تولید انواع جداول بتنی به روش خیس بپردازند.

با خرید این دستگاه از بتن ماشین اصفهان می توانید بهترین جداول بتنی را تولید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست