بتن ماشین اصفهان

یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی، راه سازی، جاده سازی و همچنین زیباسازی شهرها، دستگاه جدول زن است. این دستگاه در انواع مختلف و مدل های گوناگون تولید می شود که از جمله آن ها می‌ توان به دستگاه جدول زن دستی، دستگاه جدول زن نیمه اتوماتیک و دستگاه جدول زن تمام اتوماتیک اشاره کرد.

هر کدام از این دستگاه ها با توجه به کارایی و کیفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. نوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک این دستگاه ها نسبت به نوع دستی قیمت های بالاتر و راندمان کاری بیشتری دارند.

علاوه بر دسته بندی ذکر شده دستگاه جدول زن را بر اساس ویژگی های دیگر نیز طبقه بندی می کنند. به عنوان مثال دستگاه جدول زن درجا و دستگاه جدول زن متحرک، دو نوع از طبقه بندی های دستگاه های جدول زن هستند.

دستگاه در جا به صورت ثابت و بدون هیچگونه حرکت در یک مکان قرار داده می ‌شود و عملیات جدول زنی با استفاده از آن شروع می ‌شود. اما دستگاه متحرک با استفاده از چرخ های موجود در زیر دستگاه امکان و قابلیت جابجایی را نیز دارا می باشد و به همین جهت به آن دستگاه جدول زن متحرک گفته می شود.

ما در ادامه این مقاله از سری مقالات وب سایت تخصصی بتن ماشین در مورد ویژگی ها و خصوصیات دستگاه جدول زن درجا و تفاوت آن با دستگاه جدول زن توضیحاتی را برای شما ارائه کرده ایم. لذا برای دریافت اطلاعات بیشتر ما را تا آخر همراهی کنید

جدول زن

دستگاه جدول زن درجا چیست؟

منظور از دستگاه جدول زن درجا همانطور که قبلا هم گفته ایم نوعی از دستگاه است که بدون هیچگونه حرکتی بر روی زمین ثابت نصب شده و عملیات جدول زمین را انجام میدهد.

اگر میخواهید عمر و دوام دستگاه جدول زن درجا و ثابت را افزایش بدهید باید نکات نگهداری از آن را به صورت کامل رعایت کنید. نکاتی که باید حتما در مورد این دستگاه مدنظر داشته باشید قرار دادن دستگاه بر روی یک سطح کاملا صاف و تراز است. در صورتی که سطح زیر دستگاه تراز و صاف باشد امکان لرزش های بیش از حد دستگاه و آسیب وارد آمدن به موتور و یا دیگر قطعات دستگاه وجود نخواهد داشت.

نکته دیگری که باید حتما در مورد این دستگاه رعایت کنید این است که قبل از بارگیری دستگاه به هیچ عنوان ویبره دستگاه را روشن نکنید. زیرا این مسئله می ‌تواند آسیب ‌های جدی به موتور دستگاه شما وارد کند. همانطور که شما هم می دانید، دستگاه جدول زن درجا در یک مکان ثابت باقی خواهد ماند. بنابراین سعی کنید این دستگاه را در مکانی قرار دهید که از تابش نور مستقیم آفتاب در امان باشد.

تابش نور مستقیم آفتاب می تواند باعث آسیب به این دستگاه شود. همچنین در صورتی که در مکان های سردسیر زندگی می کنید به هیچ عنوان دستگاه را در دمای کمتر از ۴ درجه قرار ندهید.

ویژگی های دستگاه جدول زن درجا

اصلی ترین ویژگی دستگاه جدول زن در جا ثابت بودن آن در محل مورد نظر است. در واقع شما باید بتوانید به راحتی با استفاده از چرخ های متحرک که در زیر دستگاه های متحرک کار گذاشته شده اند، این دستگاه ها را جابجا کنید. اما جابجایی دستگاه جدول زن درجا کار آسانی نیست. بنابراین حتما سعی کنید که مکان قرار دادن آن را یک مکان کاملا استاندارد به دور از سرما و گرمای زیاد انتخاب کنید.

سرمای بیش از منفی ۴ درجه و تابش مستقیم نور خورشید می توانند باعث آسیب به دستگاه شما شوند. دومین ویژگی که در مورد دستگاه جدول زن در جا می توان به آن اشاره کرد این است که این دستگاه قابلیت ساخت جدول و بلوک در تیراژهای بالا را دارد، و شما می توانید در دو شیفت کاری از این دستگاه استفاده کنید. بنابراین حتما مکان قرار دادن دستگاه را یک مکان کاملا صاف در نظر بگیرید که در هنگام روشن بودن دستگاه فشار های اضافی به دستگاه شما وارد نیاید.

وب سایت فروشگاهی بتن ماشین در زمینه تولید و توزیع انواع دستگاه جدول زن درجا بسیار موفق عمل کرده است، و این محصول را با کیفیت بسیار بالا و با ارائه تضمین کیفیت و قیمت و همچنین با ارائه خدمات پس از فروش برای مشتری ارائه نموده است. لذا شما می ‌توانید به ‌راحتی و بدون دغدغه خاطر این محصول را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست