بتن ماشین اصفهان

اگر هدف خود را مشخص کرده اید و قصد راه اندازی کارگاه تولید بلوک را دارید، خرید دستگاه بلوک زنی ساده دستی شما را به خوبی می‌تواند در این زمینه یاری کند. دستگاه بلوک زن دستی قادر است که روزانه و در هر شیفت کاری بیش از ۸۰۰ بلوک را تولید کند.

این دستگاه ها قادر هستند به صورت ۴ تایی روی به تولید بلوک بیاورند. علاوه بر این با خرید ارزان ترین دستگاه بلوک زنی ساده دستی می توانید یک محصول با الکترو موتور قدرتمند در اختیار داشته باشید. کارکرد این دستگاه به شکل تمام دستی صورت می پذیرد. به همین علت اپراتور باید تمام فرآیند تولید بلوک را انجام دهد. علاوه بر این، ارزان ترین دستگاه های بلوک زن ساده در مجموعه بتن ماشین اصفهان توسط متخصصین و مهندسین با طراحی خاص ساخته می شود.

شاید به لحاظ سرعت تولید و کیفیت کار در مقایسه با دستگاه های بلوک زنی هیدرولیک و برقی این دستگاه ها عملکردی ضعیف تر داشته باشند ولی باید بدانید که کیفیت ساخت آن ها و طول عمر مناسبی که دارند، می تواند شما را ترغیب کند تا روی به خرید این تجهیزات بیاورید.

ویژگی های ارزانترین دستگاه بلوک زنی

به مانند نوع ساخت دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی و اتوماتیک، مجموعه بتن ماشین تلاش کرده است در ساخت دستگاه های بلوک زنی ساده دستی ویژگی های مختلفی را به کار ببرد. از جمله مهمترین ویژگی هایی که با خرید دستگاه بلوک زن دستی می توانید از آن ها بهره مند شوید، استفاده از یک دستگاه با ویبراتور قدرتمند است. مجموعه بتن ماشین از یک الکتروموتور استاندارد در ساخت دستگاه بلوک زنی دستی استفاده کرده است. به همین علت قدرت ویبره بالایی را با استفاده از آن می توانید مشاهده نمایید. با توجه به نیاز مصرف کننده ما تلاش کرده‌ایم که در تولید و عرضه دستگاه بلوک زنی ساده دستی شرایطی به کار ببریم که در هر شیفت کاری میزان تولید بلوک افزایش یابد. به همین خاطر در مقایسه با سایر دستگاه هایی که در بازار مشاهده می کنید، دستگاه های بلوک زن دستی تولید شده توسط مجموعه ما قادر هستند در هر شیفت کاری تا ۸۰۰ بلوک را نیز تولید کنند
بدون تردید قیمت مناسب دستگاه بلوک زن ساده دستی به عنوان یک ویژگی مهم دیگر می تواند در مقایسه با سایر دستگاه عنوان شود. این دستگاه ها از بدنه ای با کیفیت و از جنس پروفیل صنعتی تولید می شوند. شرایطی که موجب می شود در هر شرایط آب و هوایی قادر باشید که از قابلیت های آن بهره ببرید. استفاده از دستگاه بلوک زن ساده دستی با برق سه فاز و تک فاز نیز به عنوان یک ویژگی مهم دیگر می تواند مد نظر قرار گیرد. با توجه به نیاز مشتری، در ساخت دستگاه بلوک زن ساده دستی قابلیتی به کار رفته است که انواع بلوم، جدول و کفپوش را بتوانند تولید نمایند.
برای کسب اطلاعات تخصصی در خصوص دستگاه بلوک زنی ارزان قیمت می توانید با کارشناسان ما در مجموعه بتن ماشین اصفهان ارتباط برقرار کنید. اگر به دنبال خرید دستگاه های بلوک زن دستی یا دستگاه های مدرن اتوماتیک هستید، مجموعه بتن ماشین به خوبی نیازهای شما را برطرف می کند. توجه داشته باشید که قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه در بتن ماشین مناسب است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت بتن ماشین اطلاعاتی کامل درباره انواع دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و دستی کسب کرده و با آگاهی کامل درباره این محصولات، اقدام به خرید نمایید.

برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه بلوک زن ساده دستی می توانید با مراجعه به سایت بتن ماشین اصفهان نیاز خود را برطرف کنید. اطمینان داشته باشید خرید دستگاه بلوک زن ساده دستی از مجموعه ما شما را یاری می کند تا در روند تولید بلوک بتوانید با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید، عملکرد مناسبی داشته باشید. برای خرید و استعلام قیمت دستگاه بلوک زن سیلودار اتوماتیک، دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک، دستگاه بلوک زن دستی، بلوک زن هیدرولیک و… می توانید به وب سایت بتن ماشین مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست