بتن ماشین اصفهان

دستگاه جدول زنی

بتن ماشین اصفهان

دستگاه جدول زن

دستگاه جدول زن

دستگاه جدول زن که با نام دستگاه ساخت جدول بتنی هم شناخته می شود، می تواند انواع مختلف جدول های بتنی را با تعویض قالب تولید کند. دستگاه جدول زن طراحی ساده ای دارد و مقاومت آن بسیار بالاست و راندمان آن قابل قبول است. همچنین دقت، ظرافت و سرعت دستگاه جدول زن به هنگام تولید جدول بتنی بسیار بالاست.

پرکاربردترین حالت آن در کارگاه های تولید بلوک و جداول بتنی است. استفاده و به کارگیری دستگاه جدول زن باعث می شود که در یک شیفت کاری بتوان جدول به تعداد زیاد و در تیراژ بالا تولید کرد و بنابراین نیروی کار کمتری نیاز می شود و هزینه های تولید پایین تر می آید.

دستگاه جدول زن می تواند جداول بتنی را با حداکثر ارتفاع 50 سانتی متر تولید کند و همچنین این دستگاه انواع مختلفی دارد و 3 قالبه، 5 قالبه، 6 قالبه و 8 قالبه این دستگاه موجود است.
بیشترین سطح قالب دستگاه جدول زن 50 در 126 سانتی متر است. دستگاه جدول زن را با بالاترین کیفیت می توانید از سایت بتن ماشین تهیه کنید. همچنین انواع دستگاه جدول زن به سه دسته تقسیم می شوند: دستگاه جدول زن دستی (دستگاه جدول زن برقی)، دستگاه جدول زن نیمه اتوماتیک (دستگاه جدول زن هیدرولیک) و دستگاه جدول زن اتوماتیک (دستگاه جدول زن پرسی) مدل های مختلف دستگاه جدول زن هستند.

دستگاه جدول زن همچنین قابلیت تولید انواع جداول خیابانی از جمله جدول کانیو، رفوژ و معمولی را دارد و آن ها را با استحکام بسیار بالا و در عین حال بسیار مقرون به صرفه تولید می کند. همچنین جدول های تولید شده توسط این دستگاه می توانند در سایزها و قالب های مختلفی تولید شوند که این امر باعث پر اهمیت تر شدن آن ها می شود.

جدول زن

قیمت دستگاه جدول زن

قیمت دستگاه جدول زن

در اینجا ابتدا قصد داریم شما را با انواع دستگاه جدول زن و چگونگی آن ها آشنا کنیم:

  1. دستگاه جدول زن دستی یا همان جدول زن برقی، از دینام الکتریکی با قدرت 2 اسب بخار برای ساخت جداول بتنی استفاده می کند و همچنین به کمک اپراتور و به طور مکانیکی، ویبره قالب و ادامه فرایند تولید جدول های بتنی را انجام می دهد. این دستگاه در اشکال مختلف 3 قالبه طراحی شده است و می تواند از 800 تا 1000 عدد جدول را در 8 ساعت معادل با یک شیفت کاری را به تولید برساند.
  2. دستگاه جدول زن نیمه اتوماتیک یا جدول زن هیدرولیک با استفاده از پرس هیدرولیکی ویبره قالب را تامین می کند و ویبره این دستگاه دو طرفه و یک تابلو برقی ایمنی دارد که برای کنترل فاز در دستگاه های 6 قالبه و 7 قالبه در دستگاه جدول زن نیمه اتوماتیک قرار گرفته است. دستگاه جدول زن هیدرولیک دو نوع متحرک و ثابت دارد و جداول ساخته شده به وسیله این دستگاه بسیار با ظرافت و در تیراژ بالا ساخته می شوند. دستگاه جدول زن هیدرولیک با توجه به نوع قالب دستگاه، می تواند در یک شیفت کاری حدود 8 ساعت 1000 تا 1200 جدول را به تولید برساند. در دستگاه جدول زن هیدرولیک جهت سیستم هیدرولیک آن، از الکتروموتور 5.5 اسب بخار استفاده می شود. برای حرکت دستگاه از الکتروموتور 2 اسب بخار و جهت ویبراسیون آن از دو عدد الکتروموتور اسب بخار استفاده می شود.
  3. دستگاه جدول زن اتوماتیک یا جدول زن تخم‌گذار، برای تولید جدول های بتنی به اپراتور جداگانه نیاز ندارد و همه مراحل ساخت جداول به طور اتوماتیک توسط نظارت و کنترل یک اپراتور انجام می شود. این دستگاه نسبت به دو دستگاه دیگر تعداد بیشتری جدول می تواند تولید کند و در انواع 6 قالبه و 8 قالبه وجود دارد. دستگاه جدول زن اتوماتیک در یک شیفت کاری 8 ساعته می تواند از 1000تا 1200جدول بتنی را تولید کند. در دستگاه جدول زن اتوماتیک برای سیستم هیدرولیک از الکتروموتور 15 اسب بخار استفاده می شود و جهت ویبره قالب ها از دو الکتروموتور 4 اسب بخار و برای حرکت این دستگاه از الکتروموتور با توان 2 اسب بخار کار گرفته می شود.

قیمت دستگاه جدول زن در مجموعه بتن ماشین بسیار مقرون به صرفه است و کیفیت این دستگاه بی نظیر است. در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

جدول زن

خرید دستگاه جدول زن

خرید دستگاه جدول زن

دستگاه جدول زن از لحاظ حرکتی در دو نوع متحرک و ثابت موجود هستند. اجزای دستگاه جدول زن بدین صورت هستند:

  • الکتروموتور برای ویبره قالب
  • جک هیدرولیکی
  • سمبه
  • جداول بتنی
  • تابلو برق
  • سینی دستگاه
  • اهرم سمبه
  • الکتروموتور جهت حرکت
  • چرخ و…

برای خرید دستگاه جدول زن باید به عوامل مختلفی دقت کنید. زیرا انتخاب و خرید دستگاه جدول زن نقش مهمی در تعیین هزینه های پروژه دارد و از این رو به این نکات توجه کنید. برای خرید دستگاه جدول زن لازم است به تعداد جدول بتنی که می خواهید تولید کنید توجه کنید و با توجه به آن نوع دستگاه جدول زن خود را انتخاب کنید. همچنین ابعاد و سایز قالب از مواردی است که در تولید جدول بتنی نقش موثری دارد و طراحی بدنه و ضخامت ورق به کار رفته در دستگاه جدول زن از مواردی هستند که به هنگام خرید این دستگاه باید به آن ها دقت کرد. البته از انتخاب نوع سیستم هیدرولیک و قدرت الکتروموتور نیز غافل نشوید.
قیمت دستگاه جدول زن در سایت و مجموعه بتن ماشین بسیار مناسب و اقتصادی است. قیمت مناسب این دستگاه باعث نشده است که کیفیت آن کاهش یابد و همچنان با سرعت، دقت و ظرافت بالایی به تولید جدول بتنی ادامه می دهد. قیمت دستگاه جدول زن با توجه به ابعاد، نوع قالب، سیستم هیدرولیک و الکتروموتور و سایر موارد این چنینی تعیین می شود. برای خرید دستگاه جدول زن و استعلام قیمت دستگاه جدول زن می توانید با متخصصان ما در مجموعه بتن ماشین تماس بگیرید.

جدول زن
فهرست